نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تراش ابزار سپهر ایران تامین کننده اینسرت سرامیک
دفعات بازدید : 680324
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 680324

الماس های جوشی

الماس های جوشی روش جوشکاری :
ساده ترین روش جوشکاری استفاده از قرص های جوش و یا لاتون 5 نقره با دمای ذوب پائین می باشد.بعد از آماده کردن نشیمنگاه در بدنه هولدر مورد نظر,نشیمنگاه را ابتدا با یکی از محلول های الکل,بنزین سوپر و یا آب ژاول شستشو داده و بعد از رفع چربی ها آن را خشک می کنیم.
مقداری ماده جوشکاری را در اطراف و در زیر الماس در نشیمنگاه قرار داده و با سر پیک کناره نشیمنگاه را حرارت داده تا ماده جوشکاری ذوب شود به طوری که حرارت مستقیما به الماس نخورد.سپس مقداری ماده جوشکاری بر روی الماس قرار داده و روی ان را با گل کارگاهی یا گل رس می پوشانیم و از روی آن حرارت می دهیم تا الماس با حرارت مستقیم سرخ نشود ماده جوشکاری بعد از ذوب شدن روی الماس را کاملا می پوشاند.
آهسته سرد کردن :
بهترین روش آهسته سرد کردن,استفاده از خاکستر زغال می باشد.
بعد از عمل جوشکاری,قطعه داغ جوشکاری شده را بین خاکستر گرم قرار داده تا به آرامی خنک شود.معمولا عمل خنک شدن به 3 الی 4 ساعت زمان نیاز دارد و الماسه نباید بعد از سرد شدن تغییر رنگ دهد.مثلا سبز رنگ
همچنین استفاده از کوره الکتریکی – روغن داغ شده – ماسه بادی گرم شده به همین روش توصیه می گردد.
در صورت نداشتن لاتون,سیم برنج جوشکاری را نورد کرده و با استفاده از روش کوبش آن را به صورت شکل مستطیل و نوار تغییر شکل دهید و همراه با مقدار کمی نقره که بعد از نورد شدن باید زیر الماس گذاشته شود جعت جوشکاری استفاده نمائید.
فروش انواع الماس های جوشی .الماس جوشی چپ . الماس جوشی راست .الماس جوشی مستقیم .الماس های جوشی بر روی اهن .چدن .استیل کاربرد دارند .از الماس های جوشی جهت تراشکاری استفاده میشود .الماس های جوشی بر روی هلدر های جوشی نصب میشوند
فروش مستقیم الماس جوشی روسی

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved