نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20549
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20549
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال

(1.6 ton vital lever block)

پولیفت زنجیری 1.6 تن با برند ویتال VITAL ژاپن و هم بصورت طرح تولید کشور چین در بازار ایران یافت می شود. تفاوت قابل توجهی هم در کارایی، امنیت و طول عمر و هم در قیمت پولیفت زنجیری اصلی ژاپنی و طرح چینی وجود دارد. پولیفت زنجیری 1.6 تن اصلی ژاپنی ویتال با ضریب امنیتی 5:2 تولید شده است بدین معنا که در مرحله تست کشش و صدور سرتیفیکت مصرف کننده با 2.5 برابر توان اسمی خود بصورت آویز مورد تست قرار گرفته است. این بدان معناست که از یک وزنه 4 تنی برای تست پویلفت زنجیری ویتال اصلی استفاده شده است. در مورد نمونه های طرح تولید کشور چین گفته می شود که حداکثر توان واعی در حالت امنیتی برای این پولیفت ها برابر توان اسمی آنها می باشد.
تکنولوژی بسیار بالای کشور ژاپن در فراوری فلزات با استاندارد SUJ2 سبب می شود که سختی سطحی چرخدنده های پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی ژاپنی بسیار بالا بالاتر از 47 راکول بوده و این امر سبب می شود که دنده و دنده اسپراکت داخلی بلوک پولیفت ویتال اصلی مقاومت بسیار بالایی در برابر تنش های سایشی ناشی از لیفتینگ بار های سنگین در تعداد سیکل های کاری بالا داشته باشد.
پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال طرح چینی با قیمت مناسب و همراه با یک زنجیر فولادی خشکه در سایز 8 میلیمتر با تنسایل مقاومت کششی 550 مگاپاسکال عرضه می شود. طول زنجیر اتصال این پولیفت برابر 1.5 متر می باشد و دارای یک اهرم دستی کنترل برای تغییر طول اتصال است. این پولیفت زنجیری هم بصورت ساده و هم بصورت اتوماتیک عرضه شده است.
پولیفت زنجیری 1.6 تن برای اتصال و تعلیق بار از یک قلاب در قسمت بالایی استفاده می کند که نیاز به یک سطح تکیه گاهی می باشد. برای اتصال به بار نیز در انتهای زنجیر فولادی خشکه این پولیفت از یک قلاب هوک که از گرید G80 تولید شده است استفاده می شود.
از پولیفت زنجیری ویتال 1.6 تن طرح در شاسی کشی ماشین ها در تصادفات، برای تعلیق کابین آسانسور پیش از اتصال موتور و در کشیدن بار بر روی سطوح استفاده می شود. در صنایع برق و مخابرات در قرار دادن دکل های سبک مخابراتی از پولیفت 1.6 تن استفاده می شود. گروه صنعتی دنا بکسل وارد کننده و عرضه کننده انواع پولیفت های زنجیری در تناژ 0.8 الی 6 تن در ایران بصورت اصلی و طرح می باشد.

پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
دیگر محصولات
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
ورق گیر 1 تن زنجیری
ورق گیر 1 تن زنجیری
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ بالابر برقی تک فاز
وینچ بالابر برقی تک فاز
بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ برقی سیم بکسلی
ورق گیر بغل گیر افقی
ورق گیر بغل گیر افقی
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
بازگشت به ابزار آلات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved