نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20397
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20397
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی

(3 ton chinese tirfur)

تیفور سیم بکسلی 3 تن یک ابزار دستی اهرمی برای کشیدن یا لیفتینگ بار می باشد. ظرفیت 3 تن تیفور برای اتصال لیفتینگ بصورت آویز بار مورد تست قرار گرفته است. این بدان معناست که با توجه به کاهش میزان بار بر روی سطوح شیب دار و تحت زاویه قابلیت تیفور سیم بکسلی در کشیدن بار به میزان بالاتری از توان اسمی بر روی سطوح وجود دارد.
تیفور سیم بکسلی 3 تن اغلب با برند های چینی در بازار ایران یافت می شود که برند سوپر تیل Super til یکی از شناخته شده ترین این برند ها محسوب می شود. برخی از برند های آلمانی مانند کارل اشتال Carl stahl نیز دارای محصولاتی با کیفیت بسیار بالاتر و قیمت قابل توجه در بازار ایران هستند. دقت بالاتر در تولید، بکارگیری متریال هایی با مرغوبیت بالاتر ، ضریب امنیتی بالاتر در اتصال و امنیت بالاتر قیمت بالاتر تیفور سیم بکسلی با برند های آلمانی و ژاپنی را توجیه می کند.
تیفور 3 تن چینی دارای یک اهرم دستی اغلب در طول 70 سانتی متر می باشد که در هر رفت و برگشت به جمع شدن طول مشخصی از سیم بکسلی و در نهایت به لیفتینگ یا کشیدن بار بر روی سطح شیبدار می انجامد. سیم بکسل اتصالی تیفور ها اغلب 6 رشته یعنی از نظر ساختاری شبیه به سیم بکسل های حفاری و جرثقیل می باشد که در سایز های 8 میلیمتر الی 12 میلیمتر بر حسب تناژ تیفور مورد استفاده قرار گرفته است. تیفور ها برای داشتن عملکرد نیاز به یک سطح تکیه گاهی دارند که در پشت تیفور قرار می گیرد.
از تیفور سیم بکسلی 3 تن در صنایهع ساختمانی بالاخص در تعلیق بار کابین آسانسور ها و فیکس کردن موقعیت آنها در حالت بدون موتور استفاده بسیاری می شود. در تعمیرگاه ها از تیفور برای شاسی کشی خودروهای تصادفی که شاسی آنها جمع شده است نیز استفاده بسیاری می شود. کاربری تیفور سیم بکسلی بعنوان ابزاری برای لیفتینگ بار به سبب پایین تر بودن امنیت لیفتینگ این ابزار لیفتینگ بار نسبت به جرثقیل های سقفی زنجیری و پولیفت ها بسیار محدود می باشد. البته برخی از کاربران نام پولیفت را به اشتباه تیفور نیز می گویند.
تیفور سیم بکسلی 3 تن با بدنه ای از جنس های مختلف تولید می شود که در گذشته از چدن و در نمونه های مدرن تر دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم آلیاژی سخت می باشد. بدیهی است که تیفور های دارای بدنه آلومینیوم سبک تر و حمل و نقل آنها نیز ساده تر می باشد.
در قیاس با پولیفت ها که دارای کاربری مشابهی با تیفور ها هس

تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
دیگر محصولات
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
ورق گیر 1 تن زنجیری
ورق گیر 1 تن زنجیری
بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ دستی کلاچ دار
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
وینچ بالابر برقی تک فاز
وینچ بالابر برقی تک فاز
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ برقی سیم بکسلی
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
ورق گیر بغل گیر افقی
ورق گیر بغل گیر افقی
بازگشت به ابزار آلات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved