نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 18854
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 18854
وینچ بالابر برقی تک فاز
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

وینچ بالابر برقی تک فاز

(single phase wire rope winch)

وینچ برقی هم از نوع زنجیری و هم از نوع سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرد. وینچ های سیم بکسلی اغلب بعنوان بالابر ساختمانی و برای کشیدن بار بر روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند حال آنکه وینچ های زنجیری اغلب در صنایع دریایی و کشتی رانی و در اتصال زنجیر لنگر کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرند.
وینچ برقی در تناژ پایین تا حداکثر 2 تن بصورت تک فاز تولید می شود و با برق خانگی و شهری در ولتاژ 220 ولت کار می کند. ساختمان وینچ برقی بسیار ساده بوده و از یک عدد الکتروموتور ترمز دار بصورت متصل به یک گیربکس و در نهایت یک درام استفاده می کند. استفاده از الکتروموتور ترمزدار در اتصال وینچ برقی بالابر به منظور قفل کردن سیستم در لحظه قطع جریان و نگهداشتن بار در ارتفاعی مشخص می باشد. نوع گیربکس اتصال وینچ برقی از نوع خورشیدی با دقت بسیار بالا می باشد.
بر روی وینچ برقی بالابر از متراژ مختلفی سیم بکسل استفاده می شود که اغلب استاندارد 20 متری دارند. سیم بکسل اتصالی وینچ های برقی تک فاز بالابر اغلب 6 رشته با ساختار 6X19 می باشد که بر حسب قابلیت لیفتینگ وینچ از سایز 6 میلیمتر الی 10 میلیمتر از نوع فولادی استفاده شده است. سیم بکسل اتصال وینچ از نشر ساختار با سیم بکسل جرثقیل برقی سیم بکسلی یکسان بوده و در بیشتر کاربری ها با تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع استفاده می شود.
وینچ برقی تک فاز ابزاری 2 کاره برای لیفتینگ بار است. بدین معنا که بر خلاف جرثقیل های سقفی که دارای کالسکه برای حرکت بر روی ریل ها هستند وینچ برقی بصورت پیچ و مهره ای و در موقعیتی مشخص فیکس شده و تنها قابلیت لیفتینگ عمودی بار را دارد. از وینچ های برقی بعنوان بالابر مصالح در صنایع ساختمانی استفاده بسیاری می شود.
وینچ بالابر برقی بر حسب اینکه از قلاب ثابت استفاده کند یا قلاب قرقره ای ظرفیت لیفتینگ متفاوتی دارد. در کاربری از وینچ های برقی بصورت قلاب ثابت که در انتهای سیم بکسل اتصال پیدا می کند قابلیت لیفتینگ بار نصف شرایطی است که از قلاب قرقره ای در اتصال دو رشته سیم بکسل استفاده شده باشد. از همین روست که قابلیت لیفتینگ وینچ های تک فاز برقی را اغلب با دو عدد بصورت 100 به 200، 400 به 800 و ... اعلام می کنند.
وینچ های برقی اغلب بصورت تک سرعته مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که سرعت لیفتینگ بار توسط وینچ به سرعت موتور الکتریکی الکتروموئتور و گیربکس ات

وینچ بالابر برقی تک فاز
دیگر محصولات
ورق گیر بغل گیر افقی
ورق گیر بغل گیر افقی
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ دستی کلاچ دار
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ برقی سیم بکسلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
ورق گیر 1 تن زنجیری
ورق گیر 1 تن زنجیری
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
بازگشت به ابزار آلات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved