نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20530
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20530
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی

(1000 kg lifting magnet)

مگنت صنعتی با ظرفیت وزنی 1000 کیلوگرم ابزاری کارگاهی از نوع غیر الکتریکی مغناطیسی برای لیفتینگ بار های مگنت شو یا مغناطیس شو می باشد. مگنت صنعتی با توان اسمی 1 تن بدون اتصال مستقیم به بار مانند جرثقیل ها که نیاز به اسلینگ های زنجیری یا سیم بکسلی در لیفتینگ دارند عمل می کند. این مگنت دارای یک اهرم دستی است که گردش در یک سمت سبب مغناطیس شدن مگنت و گردش در جهت عکس سبب غیر مغناطیس شدن آن می شود. عدم داشتن قطعات و کیت های الکتریکی سبب طول عمر بسیار بالای مگنت های صنعتی می شود که از دلایل ایده آل بودن و انتخاب این ابزار لیفتینگ بار در صنایع فولاد می باشد.
ظرفیت وزنی مگنت صنعتی 1 تن در اتصال بار از جنس فلز با قابلیت بالای مگنتیک می باشد. بعنوان مثال از مگنت در صنایع آهن، فولاد و چدن که هر سه فلزاتی با قابلیت بالای مگنتیک هستند استفاده بسیاری می شود. علاوه بر جنس فلز ظرفیت لیفتینگ بار با مگنت صنعتی تا اندازه بسیار زیادی تابع کیفیت سطح نیز می باشد. وجود یک لایه آلودگی مانند گرد و غبار بر روی سطح عملا از تماس مستقیم مگنت به بار جلوگیری کرده و سبب کاهش قابلیت لیفتینگ مگنت می شود. عامل دیگری که بیش از آلودگی به کاهش قابلیت مگنت می انجامد وجود قوس های سطحی می باشد. قوس ها از بین برنده میدان مغناطیسی محسوب شده و به کاهش توان مگنت بصورت قابل توجهی می انجامند. ضخامت کم ورق های فلزی نیز از دیگر عوامل کاهش قابلیت حمل بار با مگنت های صنعتی محسوب می شود.
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرمی با برند های مختلفی در بازار ایران یافت می شود که اغلب آنها برند های چینی هستند. بصورت محدودی از نمونه های آلمانی مگنت کارل استال نیز از گذشته در بازار وجود داشته است. یکی از شناخته شده ترین برند های چینی تولید کننده مگنت بار برداری برند لیفتینگ مکس Lifting max چین می باشد که دارای محصولاتی با قیمت و طول عمر قابل قبول است.
ساختمان مگنت صنعتی 1000 کیلوگرمی مانند دیگر مگنت های بار از یک روتور در داخل یک بلوک فلزی تشکیل شده است. تعداد زیادی آهنربا هم بر روی روتور و هم در داخل بلوک ثابت مگنت جایگذاری شده اند. گردش اهرم دستی مگنت سبب گردش روتور می شود. در حالت عادی قطب های مثبت و منفی آهنرباهای قرار گرفته بر روی روتور و بلوک اثر یک دیگر را خنثی می کنند اما با گردش اهرم و روتور این قطب ها همسو شده و اثر یکدیگر را تقویت می کنند.
مگنت صنعتی بدون داشت

مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
دیگر محصولات
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
وینچ بالابر برقی تک فاز
وینچ بالابر برقی تک فاز
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ دستی کلاچ دار
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ برقی سیم بکسلی
ورق گیر بغل گیر افقی
ورق گیر بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
ورق گیر 1 تن زنجیری
ورق گیر 1 تن زنجیری
بازگشت به ابزار آلات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved