نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20548
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20548
ورق گیر 1 تن زنجیری
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

ورق گیر 1 تن زنجیری

(chain metal sheet grip)

ورق گیر ها اغلب بصورت اسلینگ های تک شاخه و چند شاخه مورد استفاده قرار می گیرند. ورق گیر عمودی بصورت اسلینگ تک شاخه زنجیر و ورق گیر از نوع بغل گیر بصورت اسلینگ 2 یا چند شاخه زنجیری مورد استفاده قرار می گیرند. ورق گیر نیز مانند دیگر ادوات و اتصالات اسلینگ و لیفتینگ دارای سایز ها و تناژ کاری مختلفی می باشد و برای لیفتینگ ورق های فلزی از جمله ورق های آهنی، فولادی و استیل مورد استفاده قرار می گیرد.
بدنه ورق گیر چه از نوع عمود گیر و چه از نوع بغل گیر از دو بخش تشکیل شده که فک ثابت و فک متحرک می باشد. این دو بخش فولادی ورق گیر نسبت به یکدیگر حرکت حول یک نقطه را داشته که پس از اتصال و قرار گیری ورق گیر بر روی قطعه کار و در اثر نیروی کششی ناشی از زنجیر اسلینگ پدید می آید.
ورق گیر ها چه از نوع عمود گیر و چه از نوع بغل گیر از آلیاژ های سخت فولادی تولید می شوند که هم مقاومت کششی بالایی داشته باشند و هم در برابر سایش مقاومت ایده آلی از خود نشان دهند. کاربردی ترین گرید فولاد در تولید ورق گیر ها گرید G80 می باشد که دارای تنسایل کششی 550 نیوتن بر میلیمتر مربع یا 550 مگاپاسکال است. مفهوم تنسایل 550 N/mm2 این است که این ورق گیر در مرحله شکست قابلیت تحمل بار 55 کیلوگرم به ازای هر میلیمتر مربع از سطح مقطع خود را دارد. لازم به ذکر است که تنسایل در علم مکانیک و بر روی نمودار تنش و کرنش بالاترین نقطه اکسترمم مطلق بوده و در ناحیه شکست یعنی در نقطه ای که ورق گیر عملا تغییر فرم دائمی داده است سنجیده می شود. بار گواد یا میزان بار واقعی که ورق گیر ها می توانند تحمل کننده اغلب 30% تنسایل کششی آنها می باشد.
ورق گیر عمودی 1 تن
ورق گیر عمودی 2 تن
ورق گیر عمودی 3 تن
ورق گیر عمودی 5 تن
ورق گیر بغل گیر 1 تن
ورق گیر عمود گیر 2 تن
ورق گیر عمود گیر 3 تن
ورق گیر عمود گیر 5 تن
از ورق گیر ها در تناژ پایین تر بصورت عمود گیر استفاده می شود. برای لیفتینگ ورق های فلزی در تناژ بالا عملا اصطکاک سطحی فک ورق گیر و ورق فلزی قابلیت تحمل بار وزنی ورق را نداشته و در این موارد از ورق گیر به شکل بغل گیر استفاده می شود. کاربری بغل گیر با قرار گیری یک فک در زیر ورق فلزی و یک فک در بالا و در دو سمت یا چهار سمت قطعه فلزی صورت می پذیرد و قابلیت استفاده از ورق گیر به شکب بغل گیر بصورت تک رشته اسلینگ وجود ندارد. اتصال قلاب بالایی ورق گیر ها با رشته های فولادی زنجیر که اغل

ورق گیر 1 تن زنجیری
دیگر محصولات
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
مگنت صنعتی 1000 کیلوگرم اهرمی
بغل گیر افقی
بغل گیر افقی
وینچ بالابر برقی تک فاز
وینچ بالابر برقی تک فاز
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
تیفور سیم بکسلی 3 تن چینی
ورق گیر بغل گیر افقی
ورق گیر بغل گیر افقی
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ برقی سیم بکسلی
وینچ دستی کلاچ دار
وینچ دستی کلاچ دار
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 1.6 تن طرح ویتال
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
تسمه جغجغه در متراژ مختلف
بازگشت به ابزار آلات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved