نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20392
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20392
زنجیر لنگر کشتی
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

زنجیر لنگر کشتی

(anchor chain)

زنجیر لنگر تقریبا بر روی کلیه کشتی های باری و مسافرتی سبک و سنگین و بر روی لنچ ها مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر لنگر تنها در گرید های فولادی مورد استفاده قرار گرفته تا مقاومت کششی لازم را در برابر تنش های کششی بالایی که ناشی از وزن کشتی ها پدید می آید تحمل کند.
زنجیر لنگر به لحاظ شکل و استاندارد با زنجیر بار متفاوت بوده و استفاده از یک میله در بین دانه های زنجیر مانع از جمع شدن و فرو رفتن دانه ها در یکدیگر می شود. عدم تغییر طول قابل توجه در زنجیر لنگر به منظور جلوگیری از جابجا شدن بیش از اندازه لنچ و کشتی پس از لنگر انداختن بوده که در جلوگیری از اعمال تنش کششی یکباره به زنجیر نیز نقش قابل توجهی دارد. سایز زنجیر لنگر بسته به وزن کشتی انتخاب می شود و برای کشتی های باری بزرگ و بارج ها گاهی از چند زنجیر لنگر استفاده می شود. از نظر کاربری در یک سمت زنجیر لنگر وینچ های کششتی قرار می گیرند و در سر باز آن یک لنگر فولادی قرار می گیرد. با توجه به وزن بالای لنگر ها جمع کردن زنجیر عملا بصورت دستی میسر نبوده و از این رو از وینچ های برقی زنجیری بر روی کشتی ها در اتصال با زنجیر لنگر استفاده می شود.
آب دریا مملو از انواع نمک ها و املاح بوده و از خورنده های صنعتی قوی محسوب می شود. از این رو استفاده از زنجیر لنگر فولادی بدون مقاوم سازی سطحی میسر نیست. روش های متعددی در جلوگیری از زنگ زدگی زنجیر لنگر مورد استفاده قرار می گیرد که محبوب ترین آنها گالوانیزه گرم می باشد. طی فرایند آبکاری گالوانیزه گرم زنجیر لنگر یک لایه ضخیم از فلز زینک با ضخامت بین 36 الی 100 میکرون بر روی سطح زنجیر قرار گرفته که با توجه به میل بالای الکترون دهی زینک مانه از زنگ زدگی زنجیر لنگر در طولانی مدت می شود.
برخی از برند های تولید کننده زنجیر لنگر بجای آبکاری گالوانیزه گرم از روش رنگ کاری کوره ای استفاده می کنند که یک لایه ضخیم از رنگ بر روی سطح زنجیر لنگر قرار گرفته و مانع از تماس مستقیم زنجیر با آب می شود.

زنجیر لنگر کشتی
دیگر محصولات
قلاب دینام نری 1.6 تن
قلاب دینام نری 1.6 تن
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
اتصالات لیفتینگ
اتصالات لیفتینگ
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
رابط زنجیر فولادی سایز 10
رابط زنجیر فولادی سایز 10
مهارکش فولادی دو سر قلاب
مهارکش فولادی دو سر قلاب
سیم گیر غورباقه گیر
سیم گیر غورباقه گیر
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved