نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 20640
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20640
مهارکش فولادی دو سر قلاب
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55415814
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

مهارکش فولادی دو سر قلاب

(hook and hook turnbuckle)

مهارکش یکی از اتصالات پر کاربرد در لیفتینگ می باشد که با شکلی های مختلفی از سری و در گرید های مختلفی تولید می شود. در میان انواع سری های مهارکش سریع ترین اتصال مربوط به مهارکش دو سر قلاب می باشد. در واقع دو سر قلاب شکل مهارکش دارای دهانه بازی بوده و آماده اتصال به انواع شکل، چشمی اسلینگ سیم بکسلی، حلقه اسلینگ یا دیگر اتصالات زنجیر هستند.
بدنه مهارکش دو سر قلاب از دو بخش تفکیک پذیر یعنی بدنه و پیچ و قلاب تشکیل شده است. بدنه مهارکش در دو شکل اصلی تولید می شود که عبارتند از:
بدنه تخت مهارکش
بدنه لوله ای مهارکش
اغلب نمونه های مهارکش که در اتصال زنجیر و سیم بکسل بکار گرفته می شوند از نوع تخت می باشند. در واقع مهارکش های لوله ای اغلب در گرید های استنلس استیل به سبب جذابین ظاهری که دارند مورد استفاده قرار گرفته و در تولید اکسسوری و راه اندازی نرده های سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه مهارکش ها به روش فورج گرم تولید می شود. در دو سمت بدنه مهارکش از دو عدد مهره که یا بصورت جوشی اتصال پیدا کرده و یا پس از فرایند فورج با قلاویز کاری پدید آمده است استفاده شده است. بخش پیچی شکل مهارکش در واقع یک راد دنده شده با نده های درشت و گاهی با دنده های کبریتی می باشد که در سمت بیرونی آن از حلقه، قلاب و یا سوکت برای تکمیل اتصال استفاده می شود.
مهارکش دو سر قلاب هم در گرید های فولادی، هم در گرید های چدنی و هم در گرید های استنلس استیل تولید می شود. گرید های چدنی مهارکش اغلب در واقع دارای بدنه از جنس چدنی داشته و اندکی ترد و شکننده هستند. آسیب پذیری مهارکش های چدنی بالاخص در کاربری در دماهای پایین و تحت تاثیر ضربه یا Impact بسیار بالا خواهد بود. در اتصالات سنگین اغلب از مهارکش های فولادی استفاده می شود که هم تنسایل کششی بالایی داشته و هم در برابر ضربه مقاومت مناسبی دارند و تا اندازه ای چکش خوار هستند.
مهارکش تخت استنلس استیل اغلب در گیرد 316 تولید می شود و دارای مقاومت کششی پایین تری نسبت به مهارکش دو سر قلاب فولادی است. دلیل اصلی کاربری مهارکش استنلس استیل مقاومت بالایی است که در برابر زنگ زدگی در تماس با آب، رطوبت و خورنده های محیطی دارد. مهارکش استیل بدون نیاز به آبکاری سطحی مورد استفاده قرار گرفته و دارای رنگ براقی است. از مهارکش استیل در دکوراسیون نیز استفاده می شود. در مقایسه قیمت باید گفت که وجود

مهارکش فولادی دو سر قلاب
دیگر محصولات
قلاب دینام نری 1.6 تن
قلاب دینام نری 1.6 تن
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
رابط زنجیر فولادی سایز 10
رابط زنجیر فولادی سایز 10
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
زنجیر لنگر کشتی
زنجیر لنگر کشتی
سیم گیر غورباقه گیر
سیم گیر غورباقه گیر
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
اتصالات لیفتینگ
اتصالات لیفتینگ
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved