نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20390
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20390
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه

(G80 hoist chain)

زنجیر خشکه در واقع یک آلیاژ از زنجیر فولادی می باشد. زنجیر خشکه در ترکیبات آلیاژی خود از حداقل 98% عنصر آهن با درصد متوسطی کربن استفاده می کند. پیش از تولید زنجیر خشکه G80 به روش فورج مفتول های مورد استفاده سخت کاری می شوند تا مشخصات مکانیکی بالایی داشته در برابر تنش های کششی و سایشی مقاومت ایده آلی داشته باشند. این فرایند حرارتی در طی چند مرحله سرمایش و گرمایش انجام شده و به یکدست شدن بلور های داخلی مفتول فولادی و در نهایت زنجیر خشکه G80 می انجامد.
زنجیر خشکه هم در سایز های میلیمتری طبق استاندارد DIN کشور آلمان و هم در سایز های اینچی طبق استاندارد ASTM کشور آمریکا تولید می شود. زنجیر خشکه G80 دارای تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 است بدین معنا که در مرحله پارگی کامل به ازای هر میلیمتر مربع از سطح مقطع قابلیت تعلیق 55 کیلوگرم بار را دارد. البته در مخاسبات مربوط به لیفتینگ بار تنسایل تنها یک معیار عددی برای مقایسه محسوب شده و از آنجایی که در مرحله پلاستیک یعنی تغییر فرم دائمی زنجیر خشکه فولادی G80 سنجیده می شود اعداد تنسایل عملا اعداد کاربردی نیستند. در محاسبات لیفتینگ و کاربری زنجیر خشکه بار بر روی جرثقیل ها از کمیت های دیگری مانند WLL که بار گواه نامیده شده و در شرایط امن سنجیده شده است استفاده می شود.
زنجیر خشکه فولادی گرید G80 پر کاربرد ترین گرید فولادی در لیفتینگ بار با جرثقیل محسوب می شود. بر روی جرثقیل های دستی از 1 الی 25 تن، بر روی جرثقیل های برقی زنجیری 1 الی 10 تن و بر روی بسیاری دیگر انواع ابزار آلات لیفتینگ بار از زنجیر فولادی خشکه استفاده می شود. پولیفت های زنجیری و وینچ ها نیز از دیگر ماشین آلات لیفتینگ هستند که از زنجیر خشکه استفاده می کنند. علاوه بر اتصال بر روی ماشین آلات در تولید اسلینگ های تک یا چند شاخه زنجیری نیز از زنجیر فولادی خشکه گرید G80 همراه با اتصالات دیگری مانند قلاب، شگل، رابط زنجیر و حلقه اسلینگ استفاده می شود.
زنجیر خشکه G80 جرثقیل نسبت به سیم بکسل های فولادی دارای مقاومت سایشی بالاتر و در نتیجه طول عمر بسیار بالاتری است. از این روست که هزینه های مربوط به حفظ و نگهداری جرثقیل های زنجیری که از زنجیر G80 استفاده می کنند پایین تر از هزینه های مرتبط با جرثقیل های سیم بکسلی می باشد. البته در تولید زنجیر خشکه فولادی و در کل زنجیر های بار برداری پس از هم کردن مفتول به من

زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
دیگر محصولات
مهارکش فولادی دو سر قلاب
مهارکش فولادی دو سر قلاب
قلاب دینام نری 1.6 تن
قلاب دینام نری 1.6 تن
سیم گیر غورباقه گیر
سیم گیر غورباقه گیر
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
اتصالات لیفتینگ
اتصالات لیفتینگ
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
زنجیر لنگر کشتی
زنجیر لنگر کشتی
رابط زنجیر فولادی سایز 10
رابط زنجیر فولادی سایز 10
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved