نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 18866
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 18866
بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته

(chain drum lifter)

بشکه گیر زنجیری تنها برای لیفتینگ بشکه های فولادی مورد استفاده قرار گرفته و در مورد بشکه های پلیمری و پلاستیکی از بشکه گیر پایه ای به شکل بغل گیر استفاده می شود. بشکه گیر زنجیری هم بصورت دو شاخه و هم بصورت 4 شاخه مورد استفاده قرار می گیرد که مواد 4 شاخه اغلب برای لیفتینگ بشکه هایی که به سبب وجود سیال در آنها با لنگر بالایی روبرو هستند مورد استفاده قرار می گیرد. نوع عمومی و کاربردی تر بشکه گیر های زنجیری نوع دو شاخه یا دو رشته می باشد که از دو رشته زنجیر فولادی در گرید G80 که در پایین به دو فک گیره متصل شده و در بالا به یک حلقه اسلینگ می رسند تولید می شود.
اتصال زنجیر با حرقه اسلینگ در کاربری بشکه گیر متفاوت با اسلینگ های زنجیری می باشد بدین ترتیب که در بشکه گیر در پایین حلقه اسلینگ دو حلقه کوچک برای فیکس کردن زنجیر وجود داشته و دامنه حرکت زنجیر محدود شده است. این در حالی است که در اسلینگ های زنجیری زنجیر با اتصال رابط زنجیر در تمام قسمت های بدنه حلقه اسلینگ حرکت می کند. محدودیت در موقعیت اتصال زنجیر در بشکه گیر برای دلایل امنیتی به منظور به حداقل رسانیدن لنگر در لیفتینگ بشکه ها می باشد.
ظرفیت وزنی بشکه گیر های 2 رشته 1 تن می باشد که در اغلب موارد بیشتر از توان بارگیری بشکه های فلزی است. در واقع به جز مواردی که محتویان بشکه فولادی باشد مانند خود زنجیر که در زمان بارگیری بصورت بشکه ای بارگیری می شود در اغلب موارد وزن بشکه ها به میزان حداکثری 600 کیلوگرم می رسد. در اتصال بشکه گیر از زنجیر فولادی که ارتفاع هر رشته از آن حدود 50 سانتی متر است استفاده می شود. داشتن ارتفاع محدود زنجیر نیز به منظور به حداقل رسانیدن فاصله بشکه با حلقه اسلینگ، افزایش زاویه زنجیر های اتصال در حین لیفتینگ و در نهایت کاهش لنگر در اتصال می باشد.
دو قلاب پایینی بشکه گیر بصورت فک های متحرک می باشند که تنش اتصال آنها به بشکه بسته به وزن بشکه می باشد. بدین ترتیب که وزن بالاتر بشکه سبب می شود که فشار بین دو فک بشکه گیر افزایش پیدا کردن و امنیتی بالاتری را در لیفتینگ به همراه داشته باشد.
در تولید اغلب نمونه های بشکه گیر از زنجیر سایز 6 میلیمتر خشکه با تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع استفاده شده است که با توجه به محدودیت در حجم و وزن بشکه ها کاربری مناسب را در لیفتینگ خواهد داشت. بازرگانی دنا بکسل وارد کننده انواع بشکه گیر زن

بشکه گیر زنجیری 2 و 4 رشته
دیگر محصولات
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
زنجیر خشکه اسلینگ گرید G80
سیم گیر غورباقه گیر
سیم گیر غورباقه گیر
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
زنجیر خشکه جرثقیل G80 گالوانیزه
قلاب دینام نری 1.6 تن
قلاب دینام نری 1.6 تن
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
اتصالات لیفتینگ
اتصالات لیفتینگ
مهارکش فولادی دو سر قلاب
مهارکش فولادی دو سر قلاب
زنجیر لنگر کشتی
زنجیر لنگر کشتی
رابط زنجیر فولادی سایز 10
رابط زنجیر فولادی سایز 10
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
قلاب دانه گیر اسلینگ زنجیری
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved