نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دریل مگنت رادایران
دفعات بازدید : 60008
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 60008

دریل مگنت آلمانی

دریل مگنت آلمانی دريل مگنت ساخت آلمان اصل
FE POWERTOOLS شركت هلندي واقع در هلند مي باشد كه كليه محصولات خود را در كارخانه گلادباخ در كشور آلمان توليد مي¬كند.
اف/اي/پاور با تجربه ي حاصل از 25 سال ساخت و توليد در اروپا و در سطح جهان نامي شناخته شده در صنعت ساخت و توليد دريل مگنت مي باشد.
كليه محصولات اين شركت با مهر ساخت در آلمان و ضمانت¬نامه كتبي در فاكتور فروش كالا به فروش مي رسند.
اين شركت كليه استانداردهاي لازم اروپا و آلمان را دارا مي باشد و محصولات خود را براي كار حرفه¬اي به فروش مي رساند.
بازرگاني مهندسي رادايران واحد بازرگاني فروشگاه بزرگ ابزار فتح اله ممقاني راد واقع در بازار حسن آباد- خيابان امام خميني تهران مي باشد كه سابقه و قدمتي 47 ساله و مستمر دارد. 47 سال ماندگاري در صنعت و تجربه ي حاصل از اين كار + تجربه¬ي حاصل از شركت در نمايشگاه هاي اروپايي آلمان كلن و هانووفر و اسن و نمايشگاه هاي كشور هاي بلژيك و هلند و چكسلواكي و لهستان كه صنايع شناخته شده در صنعت دارند + ارتباط گسترده با سازمان نمايشگاه صنعت استانبول براي فراهم آوردن مجموعه اي از بهترين ها در فروشگاه مركزي و نمايندگي هاي مرتبط با ما بزرگترين دستاورد ما در خدمت مصرف كننده نهايي مي باشد.
كارشناسان بازرگاني مهندسي رادايران با تجربه ي حاصل از 30 سال ساخت پايه مگنت مهر و در اختيار داشتن نمايندگي انحصاري اف/اي/پاورتولز آلمان آماده مشاوره با شما در زمينه انتخاب بهترين مدل ممكن دريل گردبر يا دريل مگنت از در سايزهاي 30-50-100-130 در انواع دستي و *فول اتوماتيك بدون دخالت نيروي دست اپراتور براي شما مي باشند.
***ما امروز مجموعه اي از بهترين هاي اين صنعت را در بيش از 15 مدل فوق حرفه اي و حرفه اي و اكونوميك اختيار شما مي گذاريم. ما شما را مجبور به استفاده از يك برند خاص نمي كنيم بلكه متناسب با نوع كار و بودجه ي شما بهترين مدل مناسب كار شما را به شما پيشنهاد مي كنيم. جهت بازديد از نمايشگاه داِئمي مركزي هر روز از ساعت 9 صبح الي 7 بعد از ظهر آماده پذيرايي از شماييم

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved