Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دسته بندی محصولات
پیشنهادها
  • پیچ و مهره
    • خدمات مرتبط با ماشین آلات
      • و ماشین آلات تراشکاری CNC
        • ماشین آلات چوب و نجاری
          • بلبرینگ

          بال اسکرو

          بال اسکرو

          بال اسکرو در واقع نوعی از یاتاقان صنعتی می باشد که وضیفه تبدیل حرکت دورانی به حرکت خطی را در ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه های CNC بر عهده دارد. نام بال اسکرو از دو بخش تشکیل شده است که بر گرفته از دو بخش اصلی یعنی یک شافت دنده شده در مرکز بال اسکرو و ساچمه هایی است که برای جلوگیری از سایش بلوک بیرونی بال اسکرو بر روی شافت در حین فرایند تبدیل حرکت قرار گرفته اند. شافت مرکزی بال اسکرو به شکل یک پیچ یا راد تمام دنده با دنده هایی به شکل کبریتی است که در داخل رزوه ها ساچمه هایی مانند ساچمه های بلبرینگ به شکل کروی قرار گرفته اند که حد فاصل بلوک و شافت را پر می کنند. بال اسکرو ها در گرید های مختلف فولادی و استنلس استیل تولید می شوند و بر حسب میزان باری که تعلیق می کنند و سرعت انتقال خطی که از آنها انتظار می رود در سایز های مختلفی نیز عرضه می شوند. در عملکرد بال اسکرو در واقع بلوک در بخش بیرونی مانند مهره ای بر اثر حرکت دورانی شافت بال اسکرو منتقل می شود که این سرعت انتقال هم به طول گام رزوه های شافت بال اسکرو و هم به سرعت دورانی حرکت شافت بستگی دارد.

          تاثیر برند بر کیفیت بال اسکرو

          بال اسکرو ها از جمله یاتاقان هایی با عملکرد دقیق هستند و از این رو طراحی دقیق و تولید با تلورانس مشخص از فاکتور های اصلی تولید این قطعه صنعتی می باشد. تکنولوژی تولید بال اسکرو که در دو بخش یکی طراحی ابعادی دقیق در حد میکرومتری و دیگری عملیات سخت کاری سطحی که بر مقاومت سایشی اجزای بال اسکرو بالاخص ساچمه ها که با تنش های سایشی بالایی روبرو هستند تاثیر مستقیمی خواهد داشت. سختی سطحی که با دیمانسیون هایی مانند راکول، ویکرز و یا برینل مشخص می شود تحت تاثیر عملیات حرارتی که از تکنولوژی های سری شرکت های تولید کننده است بالا می رود و البته بیشتر در مورد بال اسکرو های فولادی اهمیت داشته چرا که از نظر سختی تقریبا تمامی تولید کنندگان بال اسکرو استنلس استیل محصولاتی با سختی سطحی یکسان به بازار عرضه می کنند. یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان بال اسکرو در دنیا برند HIWIN که در زمینه تولید یاتاقان های خطی مانند واگن ریل ها نیز در سطح دنیا شناخته شده است می باشد.

          نتایج جستجو برای بال اسکرو
          بلبرینگ ویکی برینگ
          Iran-مرکزی تهران
          09122546786

          بال اسکرو HIWIN آمریکا

          شناخته شده ترین و برترین تولید کننده بال اسکرو در دنیا برند HIWIN آمریکا می باشد. در واقع این برند صنعتی بصورت کاملا تخصصی به تولید بال اسکرو طبق استاندارد صنایع آمریکا ASTM می پردازد. بال اسکرو برند HIWIN در صنایع هواپیماسازی بویینگ ، تجهیزات نظامی کشور آمریکا و در تجهیزات هوا فضای شرکت ناسای آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد که نشان از کیفیت محصولات این برند دارد.
          بال اسکرو HIWIN در دو گرید از متریال آلیاژی فولاد و استنلس استیل به بازار عرضه می شوند. بال اسکرو فولادی با برند HIWIN با بکارگیری آلیاژ های کربن دار فولادی که تحت عملیات حرارتی سخت کاری می شوند تولید شده تا دارای قابلیت بارگذاری بالا و مقاومت سایشی فوق العاده ای باشند. این در حالی است که بال اسکرو استنلس استیل از گرید استیل 316 تولید شده است که دارای درصد بالایی کروم و نیکل در ترکیبات آلیاژی استیل بال اسکرو بوده و از اندکی مولیبدنیوم به منظور افزایش قابلیت های سایشی و به حداقل رساندن جذب تحت میدان مغناطیسی استفاده می کند.
          بال اسکرو های وین HIWIN علاوه بر کشور آمریکا در مراکز تولید دیگری مانند کشور کره نیز تولید می شود که تحت لیسانس برند اصلی قرار دارند. مقاومت سایشی بسیار بالا، قابلیت تنسایل ب

          بال اسکرو HIWIN آمریکا
          بال اسکرو HIWIN آمریکا
          بلبرینگ ویکی برینگ 09122546786
          بلبرینگ ویکی برینگ
          Iran-مرکزی تهران
          09122546786

          بال اسکرو INA آلمان

          بال اسکرو با برند INA آلمان زیر مجموعه برند بزرگ شوفلر می باشد که به تولید انواع بلبرینگ تحت نام FAG و رولبرینگ های INA نیز می پردازد. یکی از مهمترین فاکتور های کیفی در تولید بال اسکرو بکارگیری متریال و آلیاژ های فلزی با قابلیت های مکانیکی بالا می باشد. تکنولوژی بالای تولید بال اسکرو INA ناشی از بکارگیری آلیاژ های فولادی با ترکیبات مناسب و البته عملیات سخت کاری ویژه حرارتی می باشد که طی چند مرحله سرمایش و گرمایش پدید آمده است. بخش های مختلف بدنه بال اسکرو با این برند پس از تولید بصورت اسمبل کامل نصب و بصورت لیزری مورد تست قرار گرفته تا با بررسی کیفی از عملکرد و روانی حرکتی آنها اطمینان به عمل آید.
          دو کمیت تنسایل و سختی سطحی بال اسکرو INA که اولی بر مقاومت بارگذاری از نظر وزنی و دومی بر مقاومت بال اسکرو در برابر سایش تاثیر گذار است در برند INA در بالاترین سطح قرار داد. استفاده از استاندارد تولید صنایع کشور آلمان و استاندارد CE اتحادیه اروپا در تولید بال اسکرو INA و دقت ابعادی که حداقل تلرانس را پیش رو دارد از دیگر فاکتور های کیفی بال اسکرو INA محسوب می شود.
          از بال اسکرو INA به سبب کیفیت بسیار بالا در صنایع نظامی، دفاعی و هوا فشای کشور آلمان و در تولید تجهیزات

          بال اسکرو INA آلمان
          بال اسکرو INA آلمان
          بلبرینگ ویکی برینگ 09122546786
          بلبرینگ ویکی برینگ
          Iran-مرکزی تهران
          09122546786

          بال اسکرو اسمبلی

          اجزای تشکیل دهنده بال اسکرو ها شباهت زیادی به اجزای بلبرینگ دارند با این تفاوت که در بلبرینگ ساچمه ها بر روی کیج هایی سوار شده و تنها حرکت وضعی دارند اما در ساختار بال اسکرو ساچمه ها بر روی شافت دنده ای حرکت می کنند و حرکت انتقال نیز دارند. بسته به سرعت زاویه ای و میزان باری که بر پیکر بال اسکرو وارد می شود می توان از انواع روان کننده مانند گریس در روانکاری استفاده نمود. بر خلاف دیگر انواع یاتاقان ها که اغلب سرعت زاویه ای حرکت بالایی دارند و گریس می تواند در آستانه سوختن قرار گیرد در اغلب موارد سرعت دورانی بال اسکرو ها اندک بوده بگونه ای که در بسیاری از موارد حتی از روان کننده در سیستم بال اسکرو استفاده نمی شود. برای بار گذاری های شدید تحت سرعت های زاویه ای بالا از گریس هایی با پایه های فلزی مختلف حتی پایه های ارگانیک مانند گریس پایه بنتون در روانکاری بال اسکرو ها استفاده می شود. در واقع بال اسکرو اسمبلی بصورت متصل شده و گریس کاری شده آماده استفاده به بازار عرضه می شود.

          بال اسکرو اسمبلی
          بال اسکرو اسمبلی
          بلبرینگ ویکی برینگ 09122546786

          ساختار و اجزای بال اسکرو

          بال اسکرو Ball screw نوعی یاتاقان صنعتی شبیه به بلبرینگ ها می باشد که از آن برای تعلیق بار و ایجاد حرکت خطی استفاده می شود. بال اسکرو متشکل از دو بخش اصلی یکی بلوک بال اسکرو و دیگری شافت و محور مرکزی می باشد که این شافت بصورت یک راد دنده شده و یا به شکل یک پیچ متری تمام دنده که البته دارای دنده های نوع کبریتی است تولید شده است. در داخل بلوک بال اسکرو از ساچمه های کروی مانند ساچمه های بلبرینگ استفاده شده است. اما کاربری بال اسکرو چیست؟

          بال اسکرو ها ابزار آلاتی مکانیکی هستند که حرکت چرخشی Rotational را با حداقل اصطکاک به حرکت خطی Linear تبدیل می کنند. در واقع گردش بلوک بال اسکرو که توسط ساچمه ها کنترل و اصطکاک آن به حداقل می رسد بر روی شافت پیچی شکل تبدیل به حرکت خطی و رو به جلوی بلوک می شود. بال اسکرو ها قابلیت تعلیق بار های محوری را داشته و دقت عمل بسیار بالایی دارند. نمونه ای از کاربرد بال اسکرو ها در سیستم فرمان ماشین ها می باشد جایی که حرکت دورانی فرمان خودرو به یک حرکت خطی بر روی شافت مرکزی بال اسکرو تبدیل می شود که کنترل کننده جهت گردش چرخ های خودرو می باشد. استفاده از بال اسکرو ها در تولید انواع ربات، در صنایع فضایی و موشک سازیو به سبب دقت زمانی بسیار بالایی که در ایجاد حرکت خطی دارند در تولید چاشنی ها نیز بکار گرفته می شوند.

          شباهت و تفاوت های بلبرینگ و بال اسکرو چیست؟

          هم بلبرینگ و هم بال اسکرو از زیر مجموعه های یاتاقان های صنعتی محسوب می شوند که از ساچمه برای تعلیق بار و کاهش اصطکاک استفاده می کنند. با این وجود اتصال بلبرینگ بر روی شافت ها چه از نوع شعاعی باشند که از انواع بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای و بلبرینگ خود تنظیم استفاده می کنند و چه از نوع محوری باشند که از بلبرینگ کف گرد استفاده می کنند بصورت فیکس شده و ثابت صورت می پذیرد و بلبرینگ بر روی شافت حرکتی نداشته و از شافت های ساده در اتصال خود استفاده می کنند. حال آنکه بال اسکرو دارای بلوکی است که بر روی شافت مرکزی دارای حرکت خطی می باشد.

          تعداد ساچمه های تعلیق دهنده بکار گرفته شده در داخل بلوک بال اسکرو از تعداد ساچمه های بلبرینگ ها بیشتر است چرا که در داخل بلبرینگ و بر روی قفسه بلبرینگ ساچمه ها بر روی یک محیط دایره ای واقع شده اند حال آنکه ساچمه های بال اسکرو بصورت هلیکال و مارپیچ بر روی دنده های یک پیچ متری در چند ردیف تکرار شده اند. با این وجود کاربری بال اسکرو در مقایسه با بلبرینگ که در واقع پر مصرف ترین نوع یاتاقان در میان انواع یاتاقان به شکل بلبرینگ، رولبرینگ، بال اسکرو و واگن ریل (یکی دیگر از انواع یاتاقان با حرکت خطی) صورت می پذیرد.

          نانوتجارت اجزای داخلی بال اسکرو

          تاثیر برند بر کیفیت بال اسکرو چیست؟

          برند تولید کننده بال اسکرو ها از آنجایی که این قطعات قطعاتی فولادی و یا گاهی تولید شده از استنلس استیل هستند بر کیفیت، متریال و مشخصات مکانیکی که در مجموع طول عمر بال اسکرو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد تاثیر مستقیمی دارند. تنسایل و سختی سطحی اجزای بلبرینگ که بالاخص در مورد ساچمه ها با توجه به تمرکز بالای تنش در آنها مورد تنش های سایشی شدیدی قرار می گیرند از مهمترین فاکتور هایی است که بصورت متسقیم با تکنولوژی تولید کننده و برند بال اسکرو در تماس مستقیم می باشد.

          دقت تولید که به آن درجه لقی بال اسکرو نیز گفته می شود از دیگر فاکتور های مهم کیفی بال اسکرو ها و تحت تاثیر برند تولید کننده می باشد که بالاخص برای بال اسکرو های مصرفی در صنایع دقیق مانند صنایع هوا فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. مقاومت های حرارتی و مقاومت در برابر خورنده های محیطی نیز تماما از فاکتور های کیفی بال اسکرو هستند و تحت تاثیر برند تولید کننده می باشند. البته برند تنها فاکتور انتخاب بال اسکرو نبوده و ابعاد و استاندارد های ماشین مانند استاندارد های اینچی مانند ASTM و استاندارد های متریک مانند DIN نیز بر انتخاب بال اسکرو در اتصالات صنعتی تاثیر دارند.

          گریس کاری اجزای بال اسکرو

          تمامی انواع بال اسکرو ها و یا حتی در اشل بزرگتر یاتاقان ها و بلبرینگ ها نیاز به نوعی روان کننده می باشند. روان کننده یاتاقان ها بر حسب نوع طراحی از انواع روغن ها و گریس ها انتخاب می شوند که در بین این دو گریس به سبب ویسکوزیته بالاتری که دارد، مقاومت مناسب و حفظ موقعیت مکانیکی در برابر اعمال حرارت و گرمایش بوجود آمده بر اثر اصطکاک حرکتی اجزای بال اسکرو ترجیح بیشتری دارد. علاوه بر این با توجه به اینکه گریس های روان کننده یاتاقان و بال اسکرو از گرید های مختلف با پایه های فلزی مختلفی مانند گریس پایه سدیم، گریس پایه پتاسیم، گریس پایه لیتیوم، گریس پایه آلومینیوم و ... که هر یک برای کاربری در شرایط مکانیکی خاصی تولید شده اند انتخاب گریس بعنوان روان کننده بال اسکرو انتخاب های گسترده تری را برای کاربران به همراه دارد.

          روان کننده بال اسکرو ها که در واقع در داخل بلوک و بین بدنه بلوک و ساچمه های بال اسکرو و البته پیچ محوری مورد استفاده قرار می گیرد یک فیلم بسیار نازک از گریس را بین دو سطح فولادی ساچمه و پیچ بوجود آورده از تماس و سایش مستقیم این دو سطح بر روی یکدیگر که می تواند موجب ایجاد حرارت بالا، سایش و حتی ذوب شدن اجزای بال اسکرو گردد جلوگیری به عمل می آورد. روان کننده ها تا اندازه ای نیز در جذب و انتقال حرارت موثر می باشند و در صورتیکه در اثر سرعت عمل بالا حرارت زیاد شود اول این روان کننده بال اسکرو می باشد که می سوزد. جذب پلیسه های ناشی از حرکت نسبی اجزای بال اسکرو سبب از بین رفتن خاصیت روغن و یا گریس شده و از این رو بصورت دوره ای تعویض می شوند.

          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو Rexroth

          بال اسکرو رکسروت یکی از بال اسکرو ها با استاندارد بالا میباشد که ، که در اندازه های 6 میلیمتر الی 80 میلیمتر تولید و طراحی میگردد و دارای کیفیت و دقت بالایی است ، این نوع از بال اسکرو مناسب برای فضاهای آلوده و محیط سخت است به دلیل طراحی و ساختار این نوع از بال اسکرو که دارای نگهدارنده بلبرینگ فولادی میباشد ، یکی از مصارف صنعتی این نوع از بال اسکرو بال اسکرو رکسروت REXROTH مصرف در صنایع ریخته گری و صنایع چوب میباشد ،و همین طور بال اسکرو REXROTH بدلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ، در صنایع شیمیای و دارویی و پزشکی استفاده بالایی این نوع از بال اسکرو دارد ، تاپ لاینر مرکز و بورس فروش انواع بال اسکرو در ایران و نماینده پخش بال اسکرو رکسروت REXROTH آماده عقد قرارداد و تامین انواع بال اسکرو اصلی REXROTH واقع در بورس بلبرینگ و رینگ ایران ناظم الطبا تهران میباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ بال اسمرو رکسروت با فروشگاه تاپ لاینر با مدیریت مهندس بختیاری تماس گرفته شود .

          بال اسکرو Rexroth
          بال اسکرو Rexroth
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو تهران

          بال اسکرو یکی ازه در صنعت بلبرینگ بعنوان بیرینگ پیچی نیز شناخته میشود با برند های بال اسکرو هایوین و بال اسکرو THK در ایران و بیشتر در صنایع و ماشین آلات CNC و در صنعت چاپ نیز از بال اسکرو در ماشین آلات چاپ استفاده میشود . وظیفه اصلی بال اسکرو تبدیل حرکت خطی به چرخشی با کمترین اصطکاک میباشد . تاپ لاینر ایران با سال ها تجربه در تامین انواع بلبرینگ بال اسکرو در تهران آماده است با بهترین قیمت و ضمانت اصالت و طول عمر کارکرد بالا بال اسکرو ، نیاز مصرف کنندگان را تامین کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بال اسکرو و نحوه خرید و ثبت سفارش آن با فروشگاه تاپ لاینر واقع در خیابان ناظم الطبا تهران بورس انواع بلرینگ و بال اسکرو تهران تماس گرفته شود .

          بال اسکرو تهران
          بال اسکرو تهران
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو ناظم الاطبا

          بازار بلبرینگ ناظم الاطبا یکی از بزرگترین مراکز و بورس بلبرینگ و بلبرینگ بال اسکرو در تهران و ایران شناخته میشود .بال اسکرو یکی از قطعات لازم و اصلی در دسگاه های سی ان سی و دستگاها ی چاپ و بسته بندی و سایر ماشین الات صنعتی به حساب ماید . بلبرینگ و فروشگاه تاپ لاینر بعنوان اولین واردکننده بال اسکرو واگن ریل در ایران واقع در بورس عرضه بال اسکرو ناظم الاطبا تهران آماده عقد قرارداد و تامین انواع برند اصلی بال اسکرو را دارد . برای دریافت قیمت روز بلبرینگ بال اسکرو و شرایط خرید و نحوه ثبت سفارش بال اسکرو با فروشگاه یا از طریق سایت تاپ لاینر اقدام به خرید و ثبت درخواست بال اسکرو نمایید .

          بال اسکرو ناظم الاطبا
          بال اسکرو ناظم الاطبا
          تاپ لاینر 09125239609
          بلبرینگ ناظم الاطبا
          Iran-مرکزی تهران
          09123691065

          بال اسکرو فروش

          برای خرید و ثبت سفارش بلبرینگ بال اسکرو بورس فروش و واردکنندگان اصلی بال اسکرو واقع در خیابان ناظم الاطبا جنوبی و شمالی میباشد که مرکز تخصصی فروش بال اسکرو تهران بشمار میرود . برای خرید یاتاقان بلبرینگ بال اسکرو و مهره بال اسکرو میتوان به این خیابان ناظم الاطبا مراجعه کرد . همین طور برای استعلام قیمت و خرید انلاین میتوانید با شماره تماس ذکر شده و یا از طریق واتساپ تماس گرفته شود . مناسب ترین قیمت بلبرینگ بال اسکرو و ارسال به تعداد به سراسر ایران .

          بال اسکرو فروش
          بال اسکرو فروش
          بلبرینگ ناظم الاطبا 09123691065
          نیک صنعت ماهان
          Iran-مرکزی تهران
          09123691065

          بال اسکرو

          بال اسکرو
          بال اسکرو گامی بزرگ در پیشرفت پیچ های انتقال قدرت در صنعت بوده است. ساختار ظاهری بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که شفت رزوه دار مارپیچی، مسیر حرکت ساچمه هایی را فراهم می سازد که قسمت لغزنده بال اسکرو مهره بر روی آنها به حرکت در می آید. مهره در بال اسکرو به گونه ای ساخته شده است که امکان چرخش ساچمه ها را در داخل خود فراهم می سازد. به طوری که در مدت حرکت مهره بر روی شفت، ساچمه ها در داخل مهره به گردش در می آیند.

          بال اسکرو
          بال اسکرو
          نیک صنعت ماهان 09123691065
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو HIWIN

          بال اسکرو هایون HIWIN ساخت کشور تایوان است این برند یکی از برند های معتبر در تولید بال اسکرو و سایر تجهیزات صنعتی ، برای انواع ماشین آلات میباشد ، اما در صنعت بلبرینگ این برند در تولید بال اسکرو و انواع ساپورت بال اسکرو نیز شناخته میشود ، لوگو اصلی بال اسکرو هایون سبز رنگ میباشد . برای خرید بلبرینگ اصلی هایون و استعلام قیمت از نمایده فروش بال اسکرو هایون HIWIN با فروشگاه تاپ لاینر تماس گرفته شود .

          بال اسکرو HIWIN
          بال اسکرو HIWIN
          تاپ لاینر 09125239609

          نحوه عملکرد بال اسکرو

          بال اسکرو یک وسیله مکانیکی میباشد که وظیفه دارد حرکت چرخشی را به خطی تبدیل کند و یکی از ویژگی های منحصر بفرد بال اسکرو این است که دارای کمترین اصطکاک است . ساختار بال اسکرو همانند سیستم مهره و پیج است که در بال اسکرو گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده بعنوان پیچ است و همین طور وجود ساچمه در بل اسکرو باعث عدم تماس بین مهره و پیچ می گردد.یکی از نکات مثبت ساختار بال اسکرو مکانیزم عملکرد خاص بال اسکرو است که متواند بارهای سنگین را نیز تحمل کند و دارای دقت بالایی میباشد ،. امروزه برندهای متفواتی اقدام به طراحی و تولید بال اسکرو میکنند از جمله برند های معتبر که در صنعت بلبرینگ و صنایع ایران بسیار شناخته است میتوان به ( بال اسکرو هایون HIWIN و بال اسکرو INA و بال اسکرو THK و یکی از معتبرترین برند های بال اسکرو رکسروت REXROTH اشاره کرد .

          نحوه کار در بال اسکرو به این صورت است که بال اسکرو در ساختار خود از دو قطعه پیچ و مهره ساخته و طراحی شده است و روی این قطعات ( پیچ و مهره ) شیارهای مارپیچی وجود دارد که منطبق بر یک دیگر هستند ،و به این دلیل است که در یال اسکرو جا به جایی مهره بر روی پیچ باعث حرکت خطی در بال اسکرو است. در طراحی بال اسکرو ساچمه ها بین پیچ و مهره ها و در داخل شیار های مارپیچی قرار گرفته شده است ، ساچمه ها از نوع فلزی و به دلیل این ساچمه ها پیچ ومهره در ارتباط با یکدیگر نیستند ، نکته دگیر در بال اسکرو این است که مهره ای که در داخل بال اسکرو قرار دارد ، دارای یک ساختار است که این طراحی باعث حرکت ساچمه های فلزی در شیارهای مارپیچی میشود . برای حرکت بال اسکرو باید پیچ و مهره به حرکت و چرخش در بیایند و با این حرکت ، ساچمه های فلزی بال اسکرو نیز بحرکت در میآیند که این حرکت به این صورت است که در فضای مارپیچی بین پیچ و مهره ساچمه های فلزی بال اسکرو ، از انتهای مهره وارد مکانیزم بازگرداننده می شود و از طرف دیگر آن خارج می شود و این چرخه به صورت پیوسته ادامه دارد .

          در خرید بال اسکرو به چه نکاتی توجه شود

          امروزه در خرید انواع بلبرینگ و بال اسکرو باید اول توجه کرد که ازفروشگاه معتبر اقدام خرید کرد چرا که با توجه به تحریم ایران و عدم حضور فروشگا ها ی مرکزی و نماینده فروش برند های معتبر در ایران ، حتما از فروشگاه یکه دارای جواز کسب و اعتبار و تضمین اصلی بودن قبال اسکرو خریداری شده در فاکتور قید گردد. ولی از لحاظ فنی در انتخاب بال اسکرو باید به موارد به شرح ذیل توجه کرد .

          1. عمر بال اسکرو و محاسبه میزان عمر و کارایی بال اسکرو در هنگام کار و زیر فشار 2. نرخ بار استاتیکی پایه 3. محاسبه بار بحرانی بال اسکرو 4. محاسبه مقدار نیروی ماکزیمم برای بال اسکرو 5. محاسبه بار کششی مجاز 6. محاسبه سرعت دورانی مجاز بال اسکرو

          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو CNC

          تاپ لاینر ایران با مدیریت مهندس بختیاری واردکننده انواع بال اسکرو برای انواع دستگاه تراش و بلبرینگ بال اسکرو مصرفیCNC در ایران میباشد و برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت سفارش و خرید انواع بلبرینگ خطی CNC با فروشگاه بلبرینگ بال اسکرو تهران ، تاپ لاینر در خیابان سعدی ابهندای ناظم الطبا تهران تماس گرفته وشد . مناسبترین قیمت بلبرینگ خطی CNCبتدایدای

          بال اسکرو CNC
          بال اسکرو CNC
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو بلند

          تاپ لاینر ایران واردکننده انواع بال اسکرو در سایز ها و گام های مختلف و قطر های مختلف و تامین کننده بال اسکرو طول بلند برای مصارف صنعتی مختلف بابرند های اصلی از جمله بال اسکرو HIWIN و بال اسکرو THK و بال اسکرو INA اصلی آلمان . برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت بال اسکرو بلند با واحد فروش بلبرینگ تاپ لاینر از طریق سایت تماس گرفته شود .

          بال اسکرو بلند
          بال اسکرو بلند
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609

          بال اسکرو GTEN

          تاپ لاینر واردکننده مستقبم بلبرینگ بال اسکرو در ایران بابرند اصلی بلبرینگ بال اسکرو GTEN . این شرکت آماده تامین انواع سایز بلبرینگ بال اسکرو اصلی آلمانی و ژاپنی و چینی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارد. برای دریافت آخرین قیمت و مشاوره برای خرید بلبرینگ بال اسکرو به واحد فروش تاپ لاینر تماس گرفته شود .

          بال اسکرو  GTEN
          بال اسکرو  GTEN
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609
          بال اسکرو JRL

          تاپ لاینر با مدیریت آقای بختیاری واردکننده انواع نوع بلبرینگ مصرفی و صنعتی بال اسکرو در ایران . با ضمانت و گارانتی کیفیت و اصالت کالا. برای دریافت قیمت و کاتالوگ بلبرینگگ بال اسکروJRL با شرکت تاپ لاینر واقع در ناظم الطبا بورس پخش بلبرینگ بال اسکرو تهران تماس گرفته شود .

          بال اسکرو JRL
          بال اسکرو JRL
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609
          بال اسکرو INA آلمان

          تاپ لاینر ایران نماینده رسمی و انحصاری پخش بلبرینگ INA در ایبران . برای خرید و استعلام قیمت روز بلبرینگ اصلی INA با وتحد فروش تاپ لاینر بورس فروش انواع بال اسکرو INA اصلی تماس گرفته شود . برای کسب اطلاعات بیشتر و کاتالوگ بال اسکرو INA با واحد فروش تاپ لاینر تماس گرفته شود .

          بال اسکرو INA آلمان
          بال اسکرو INA آلمان
          تاپ لاینر 09125239609
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609
          بال اسکرو INA آلمان

          بال اسکرو INA یک عملگر خطی به مکانیکی ساخت کشور آلمان میباشد ، بعبارتی این نوع از بال اسکرو این قابلیت را داردکه حرکت چرخشی را به حرکتخطی با کمترین اصطکاک تبدیل کند . معمولا از این نوع بال اسکرو بیشتر درصنایع هوایی مورد استفاده قرار میگیرد .

          بال اسکرو INA آلمان
          بال اسکرو INA آلمان
          تاپ لاینر 09125239609
          بلبرینگ انصاری
          Iran-مرکزی تهران
          021-33956395
          بال اسکرو

          بلبرینگ انصاری فروش و تامین کننده انواع بال اسکرو از برند های معتبر با کیفیت بالا با ارائه گواهی ضمانت اصالت کالا می باشد.

          بال اسکرو ها از پرمصرف ترین نوع پیچ ها در صنعت ماشینی و ماشین های دقیق می باشند.

          بال اسکرو
          بال اسکرو
          بلبرینگ انصاری 021-33956395
          بلبرینگ ناظم الاطبا
          Iran-مرکزی تهران
          09123691065
          بال اسکرو ناظم الاطبا

          برای خرید انواع بال اسارو و بلبرینگ بال اسکرو و بال اسکرو محصوص cnc میتوان به خیابان ناظم الاطبا رجوع کرد انواع بال اسکرو با برند های اصلی از جمله بال اسکرو HIWIN ,بال اسکرو THK و بال اسکرو INA اشاره کرد .

          بال اسکرو ناظم الاطبا
          بال اسکرو ناظم الاطبا
          بلبرینگ ناظم الاطبا 09123691065
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609
          بال اسکرو رکسروت

          تاپ لاینر ایران نماینده فروش انواع بال اسکرو بال اسکرو رکسروت در ایران . این نوع از بال اسکرو تامین کننده حرکت چرخشی به خطی میباشد ، یکی از مزایای مهم بال اکرو رکسروت REXROTH FGH

          بال اسکرو رکسروت
          بال اسکرو رکسروت
          تاپ لاینر 09125239609
          بلبرینگ انصاری
          Iran-مرکزی تهران
          021-33956395
          بال اسکرو هایوین Hiwin

          بال اسکرو هایوین Hiwin
          بال اسکرو آلمانی با دقت بالا میباشد. فروش بال اسکرو المانی با برند هایوین در ایران توسط بلبرینگ انصاری

          بال اسکرو هایوین Hiwin
          بال اسکرو هایوین Hiwin
          بلبرینگ انصاری 021-33956395
          تاپ لاینر
          Iran-مرکزی تهران
          09125239609
          بال اسکرو سی ان سی

          فروش و تامین انواع بال اسکرو مخصوص ماشین آلات سی ان سی cnc با قیمت مناسب . واردات متقیم بال اسکرو مناسب با طول عمر کارکرد بالا .

          بال اسکرو سی ان سی
          بال اسکرو سی ان سی
          تاپ لاینر 09125239609
          اسپانسر های ما
          تاپ وایر
          تاپ وایر

          بازرگانی تاپ وایر وارد کننده انواع سیم بکسل های مغز کنفی و مغز فولادی، زنجیر و ادوات لیفتینگ بار

          021-55400146
          بازرگانی برادران امیر
          بازرگانی برادران امیر

          وارد کننده انواع سیم بکسل، زنجیر بار، تسمه حمل بار و کلیه اتصالات اسلینگ و ادوات لیفتینگ بار

          021-55415814
          بازرگانی تقی زاده
          بازرگانی تقی زاده

          بازرگانی تقی زاده تنها وارد کننده و نماینده فروش محصولات و لوازم زیربندی بیل مکانیکی با برند CH در ایران

          02166661786
          باختر پدید فولاد
          باختر پدید فولاد

          باختر پدید فولاد وارد کننده, تولید کننده و فروشنده انواع سیم بکسل و ادوات لیفتینگ

          021-55421082-4
          I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
          نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
          کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
          Copyright 2024 - All rights reserved