نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برتر واردات و عرضه بی واسطه سیم بکسل در ایران
دفعات بازدید : 23001
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 23001
زنجیر فولادی گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55425302
021-55420687
info@bestwire.ir

زنجیر فولادی گالوانیزه

(Galvanized carbon steel chain)

زنجیر فولادی ابزاری صنعتی برای لیفتینگ بار می باشد که با استاندارد های مختلف که بیانگر قطر مفتول در تولید و ارتفاع دانه های زنجیر می باشد تولید می شود. زنجیر فولادی دارای مقاومت کششی بالاتری نسبت به زنجیر های آهنی ساده می باشد که گرید G43 تولید می شوند و با افزودن درصد کربن در ساختار و عملیات حرارتی در فراوری فلزات بکار گرفته می شود. زنجیر فولادی در اتصالات لیفتینگ بصورت اسلینگ زنجیری، در اتصالات جرثقیل برقی زنجیری، پولیفت زنجیری و حتی در اتصالات وینچ های زنجیری بکار گرفته می شود. زنجیر فولادی در سه گرید G80, G100 , G120 تولید می شود که گرید G80 دارای حداکثر میزان کاربری در صنایع و اتصالات لیفتینگ بوده و دو گرید دیگر تنها توسط برند های محدودی مانند کروزبی آمریکا تولید می شوند.

زنجیر فولادی از کارخانه در بصورت بشکه ای بسته بندی می شود و هم بصورت متری بر حسب سایز های مختلف و هم بصورت بشکه ای به فروش می رسد. بر روی بشکه های زنجیر فولادی یک پلاک وجود دارد که مشخصات مکانیکی از قبیل تنسایل مقاومت کششی، گرید، سختی سطحی و نوع آبکاری زنجیر فولادی در آن قید شده است.
با توجه به اینکه آلیاژ های فولادی در برابر زنگ زدگی ناشی از آب و رطوبت و همچنین اسید های مختلف خساس هستند و به سرعت دچار اکسید شدگی و زنگ زدگی می شوند در اغلب کاربری ها زنجیر فولادی را بصورت آبکاری شده گالوانیزه و یا زاج کاری شده که در واقع با اکسید کردن لایه بیرونی و سطحی زنجیر میسر می شود مورد استفاده قرار می دهند.

فرایندهایی که برای افزایش تنسایل زنجیر فولادی بکار گرفته می شود تحت نام فرایند های سخت کاری فولاد بوده که بخشی از آن بصورت شیمیایی با افزایش درصد کربن موجود در فولاد در تولید زنجیر و مابقی به روش حرارتی در مراحل مختلف بصورت سرمایش و گرمایش دائمی فولاد در دماهای مشخص و با سرعت مشخص انجام می گیرد. در این روش ها بجز تنسایل سختی سطحی زنجیر فولادی نیز افزایش پیدا می کند.
کاربرد : لیفتینگ بار

زنجیر فولادی گالوانیزه
دیگر محصولات
مهارکش فولادی گالوانیزه
مهارکش فولادی گالوانیزه
زنجیر فولادی G80
زنجیر فولادی G80
زنجیر لنگر فولادی
زنجیر لنگر فولادی
زنجیر الواتور فولادی
زنجیر الواتور فولادی
قلاب دینام فولادی
قلاب دینام فولادی
زنجیر G80 گالوانیزه
زنجیر G80 گالوانیزه
بازگشت به زنجیر و اتصالات
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید زنجیر بار برداری فولادی و استیل
نانوتجارت زنجیر فولادی خشکه بار برداری
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
سیم بکسل گوستاولف آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved