نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برتر واردات و عرضه بی واسطه سیم بکسل در ایران
دفعات بازدید : 22946
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 22946
زنجیر G80 گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55425302
021-55420687
info@bestwire.ir

زنجیر G80 گالوانیزه

(Galvanized G80 Chain)

زنجیر G80 در واقع پر مصرف ترین گرید از زنجیر باربرداری می باشد که که نه تنها در لیفتینگ بار بصورت اسلینگ مورد استفاده قرار می گیرد بلکه زنجیر G80 با پوشش هایی در نوع مختلف بر روی ابزار آلات و ادوات لیفتینگ مانند انواع پولیفت ها، انواع جرثقیل های سقفی و وینچ های زنجیری نیز بکار گرفته می شود. زنجیر G80 که در واقع گریدی از فولاد می باشد به سبب تنسایل مقاومت کششی بالا کاربری های لیفتینگ گسترده ای همراه با اتصالاتی چون قلاب، شگل و قلاب دانه گیر دارد که بصورت تک شاخه یا چند شاخه مورد استفاده قرار می گیرد. البته گرید های بالاتری از زنجیر مانند گرید های G100 , G120 نیز تولید می شوند که البته بصورت خاص و تنها توسط برند هایی خاص مانند کروزبی و با قیمت بسیار بالا به بازار عرضه می شوند.
زنجیر G80 با توجه به آلیاژ فولادی که دارای در معرض زنگ زدگی قرار داشته و از این رو بصورت آبکاری شده مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آبکاری های سطحی مانند آبکاری گالوانیزه سرد و گرم با فلز زینگ یا روی Zn که به رنگ نقره ای دیده می شود برای زنجیر فولادی G80 بکار گرفته می شود. نوعی دیگری از پوشش سطحی که به زاج کاری شناخته می شود در واقع فرایند فسفاته سازی سطحی زنجیر فولادی G80 می باشد که یک لایه بسیار مقاوم سطحی به رنگ مشکی نات را بر روی سطح بیرونی رنجیر پدید می آورد که از تماس مستقیم آب و رطوبت با سطح زنجیر جلوگیری بعمل می آورد.
انتخاب سایز مفتول زنجیر فولادی G80 بسته به میزان نیروی کششی وارده بر آن و از روی جداول بر حسب WLL یعنی میزان بار قابل اعمال به زنجیر Working load limit صورت می پذیرد. زنجیر ها در مقایسه با سیم بکسل ها دارای طول عمر بالاتری هستند و از این رو هزینه حفظ و نگهداری جرثقیل های زنجیری که از اتصال زنجیر فولادی G80 استفاده می کند پایین تر از هزینه حفظ و نگهداری جرثقیل های سیم بکسلی می باشد.
کاربرد : لیفتینگ بار

زنجیر G80 گالوانیزه
دیگر محصولات
مهارکش فولادی گالوانیزه
مهارکش فولادی گالوانیزه
زنجیر لنگر فولادی
زنجیر لنگر فولادی
قلاب دینام فولادی
قلاب دینام فولادی
زنجیر فولادی گالوانیزه
زنجیر فولادی گالوانیزه
زنجیر فولادی G80
زنجیر فولادی G80
زنجیر الواتور فولادی
زنجیر الواتور فولادی
بازگشت به زنجیر و اتصالات
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید زنجیر بار برداری فولادی و استیل
نانوتجارت زنجیر فولادی خشکه بار برداری
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
سیم بکسل گوستاولف آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved