نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 6929
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 6929
قلاب دینام نری گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

قلاب دینام نری گالوانیزه

(galvanized eye bolt)

قلاب دینام در واقع نوعی پیچ می باشد و از این رو در زبان انگلیسی به eye bolt نری و Eye nut مادگی شناخته می شود. قلاب دینام به ندرت بصورت تک برای لیفتینگ اجسام مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت جفت و یا در چهار سمت ماشین های سنگین صنعتی همراه با اسلینگ های چند شاخه مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام نری برای لیفتینگ انواع ماشین های سنگین صنعتی مانند موتور های، ژنراتور ها، آلترناتور و ... و در اتصال ماشین هایی که برای لیفتینگ حفره هایی بصورت دنده شده توسط تولید کننده در نظر گرفته باشد مورد استفاده قرار می گیرند. قلاب دینام از اتصالات مشترکی است که هم با اسلینگ های زنجیری و هم با اسلینگ های سیم بکسلی همراه با دیگر اتصالات از جمله رابط زنجیر، و شگل مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام نری بصورت فورج گرم و از گرید های بالای فولادی تولید می شود تا مقاومت کششی و سایشی بالایی داشته باشد. زائده بیرونی قلاب دینام نری توسط حدیده دنده شده و از دنده های نوع Coarse thread یا دنده های درشت برای این کار استفاده می شود تا مقاومت کششی بالاتری برای قلاب دینام فراهم آید.
قلاب دینام نری از آلیاژ های سخت فولادی با درصد کربن متوسط بصورت Alloy steel ـولید می شود و طی عملیات سخت کاری حرارتی بردار های داخلی فولاد همراستا شده و تنسایل آن افزایش می یابد. در قیاس با نمونه های استنلس استیل قلاب دینام فولادی هر چند مقاومت کششی و سایشی بالاتری دارد اما آسیب پذیری آن در تماس با آب و رطوبت نیاز به آبکاری سطحی را پدید می آورد. از این رو در اغلب موارد قلاب دینام نری فولادی بصورت گالوانیزه سرد به بازار عرضه می شود. فرایند گالوانیزه سرد قلاب دینام با بکارگیری عنصر فلزی فعال زینک Zn صورت پذیرفته و یک لایه بسیار نازک بین 12 الی 16 میکرون از این فلز در دماتی تقریبی 240 درجه بر روی سطح فولادی قلاب دینام قرار می گیرد. بازرگانی برادران امیر وارد کننده گرید های مختلف و سایز های مختلف از قلاب دینام نری فولادی در ایران است.
قلاب دینام نری بصورت گالوانیزه گرم نیز با قیمت بالاتری قابل عرضه می باشد که یک لایه ضخیم تر از فلز زینک بین 25 الی 35 میکرون در دمای بالاتر بر روی سطح فولاد قرار گرفته که این فرایند در دمای بالای 600 درجه صورت گرفته و زنک در داخل سطح فولاد نفوذ کرده و یک مقاومت بسیار ماندگار تری را در برابر زنگ زدگی برای قلاب دینام به همراه دار

قلاب دینام نری گالوانیزه
دیگر محصولات
رابط زنجیر فولادی سایز 8
رابط زنجیر فولادی سایز 8
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر خشکه گالوانیزه
شگل نعلی 17 تن کروزبی
شگل نعلی 17 تن کروزبی
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved