نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 6895
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 6895
شگل نعلی 17 تن کروزبی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

شگل نعلی 17 تن کروزبی

(17 ton crosby shackle)

شگل نعلی شکل از اتصالاتی است که به وفور در لیفتینگ، اتصالات ساحلی و دریایی و در تولید اسلینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. شگل نعلی شکل به سبب بالانس بهتر در اتصالات بیشتر از شگل های ساده که به شگل یو شناخته می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. شگل نعلی شکل 17 تن کروزبی محصول کشور آمریکا می باشد که در لیفتینگ بار هم در اتصالات اسلینگ های زنجیری و هم همراه با اسلینگ های سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرد.
شگل نعلی شکل از یک بدنه منحنی شبیه به نعل اسب تسکیل می شود که با بکارگیری الیاژ های سخت فولادی بصورت Alloy steel تولید شده است و با بکارگیری عملیات حرارتی سخت کاری شده است. این بدنه منحنی دارای یک دهانه باز می باشد که پس از عبور چشمی سیم بکسل پس از پرس و یا زنجیر و اتصالاتی مانند رابط زنجیر با بکارگیری یک پین بسته می شود.
بسته شدن دهانه شگل نعلی شکل به سه روش مطابق زیر صورت می پذیرد:
شگل نعلی شکل پین دار که با گذر یک پین از داخل سوراخ شگل در سمت دیگر توسط یک خار بسته می شود
شگل نعلی پیچی که یک سمت از دهانه شگل بصورت حفره و سمت دیگر دنده شده و شکل مهره را داشته تا یک پیچ برای بستن شگل نعلی بکار گرفته شود
شگل نعلی پیچ و مهره ای که بالاترین ضریب امنتیتی را در اتصال شگل ها فراهم آورده و در سما دیگر شگل پس از عبور پیچ یک مهره بر روی ان بسته می شود.
شگل های نعلی در زبان انگلیسی European type shackle یا شگل تیپ اروپایی نامیده می شوند. در تولید شگل نعلی 17 تن اغلب از ضریب امنیتی بالا استفاده می شود که برای محصولات چینی اغلب میزان 3:2 و برای محصولات کروزبی آمریکا میزان 5:2 را داراست. از شگل در تولید اسلینگ های چند شاخه سیم بکسلی و زنجیری همراه با اتصالات دیگری چون حلقه اسلینگ و رابط زنجیر استفاده می شود.
تنسایل شگل های فولادی که در کاربری لیفتینگ بصورت اسلینگ در اتصالات جرثقیل استفاده می شود اغلب G80 می باشد. این متریال و آلیاژ فولاد تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 را در مرحله پارگی کامل شگل معادل قابلیت وزنی 55 کیلوگرم به ازای هر میلیمتر مربع فراهم می آورد که گرید مناسبی محسوب می شود.
شگل نعلی کروزبی علاوه بر گرید G80 در گرید های بالاتر یعنی در گرید های G100, G120 نیز برای لیفتینگ بار و در کشتی رانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این گرید از شگل نعلی شکل حتی تا تناژ 250 تن نیز در اتصال کشتی های باری مورد استفاده قرار می گ

شگل نعلی 17 تن کروزبی
دیگر محصولات
رابط زنجیر فولادی سایز 8
رابط زنجیر فولادی سایز 8
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
قلاب دینام نری گالوانیزه
قلاب دینام نری گالوانیزه
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر خشکه گالوانیزه
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved