نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 6924
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 6924
رابط زنجیر فولادی سایز 8
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

رابط زنجیر فولادی سایز 8

(dia8 connecting link)

رابط زنجیر سایز 8 میلیمتر در گرید های آلیاژی فولادی بصورت Alloy steel تولید شده است که هم در تولید آن از درصد بالایی کربن در آلیاژ استفاده شده است و هم طی عملیات سخت کاری حرارتی مقاومت سایشی و کششی آن افزایش پیدا کرده است. رابط زنجیر فولادی در سایز 8 میلیمتر هم در اتصالات اسلینگ های زنجیری همراه با دیگر اتصالاتی مانند حلقه فولادی اسلینگ و شگل مورد استفاده قرار می گیرد و هم در اتصالات جرثقیل های سقفی کاربرد دارد.
رابط زنجیر فولادی برای اتصال دو رشته زنجیر فولادی بار مورد استفاده قرار گرفته که در سایز حداکثری 8 میلیمتر باشند. این قطعه مکانیکی از یک پین فولادی برای بست و باز گردن بدنه منحنی شکل فورج شده استفاده می کند و دارای یک بوش در اتصال است. حلقه های اسلینگ به منظور داشتم مقاومت تنسایل و سختی بالا که عامل مقاومت در برابر سایش است عملیات سخت کاری حرارتی می شوند. به منظور داشتن مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی زدگی رابط زنجیر را اغلب بصورت رنگ کاری کوره ای به رنگ های زرد، نارنجی، قرمز و گاهی آبی مورد استفاده قرار می دهند.
رابط زنجیر علاوه بر گرید G80 در برخی موارد در گرید های G100, G120 نیز تولید می شود که اندکی ترد بوده و در اتصالات زنجیر های فولادی با همین گرید مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند اغلب نمونه های رابط زنجیر فولادی سایز 8 موجود در بازار وارداتی از کشور چین هستند اما در برخی کاربری های فوق سنگین در گرید های G100, G120 نمونه های کروزبی این قطعه نیز در بازار یافت می شود. بازرگانی برادران امیر وارد کننده انواع اتصالات فولادی زنجیر و سیم بکسل در ایران است.
رابط زنجیر در سایز های مختلف اغلب از 6 میلیمتر تولید می شود و در گرید های فولادی و استنلس استیل به بازار عرضه می شود. رابط زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 تولید می شود و در اتصالات زنجیر های استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

رابط زنجیر فولادی سایز 8
دیگر محصولات
قلاب دینام نری گالوانیزه
قلاب دینام نری گالوانیزه
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر فولادی اسلینگ
شگل نعلی 17 تن کروزبی
شگل نعلی 17 تن کروزبی
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر خشکه گالوانیزه
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved