نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 6988
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 6988
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

حلقه اسلینگ فولادی کروزبی

(crosby master link)

حلقه های اسلینگ یکی از اتصالات پر کاربرد در لیفتینگ محسوب می شود. حلقه اسلینگ کروزبی Crosby محصول کشور آمریکا بوده و در گرید های فوق سنگین تولید می شود. حلقه اسلینگ در سه شکل کلی بیضی، گلابی و دایره ای شکل تولید می شوند که نمونه بیضی شکل از آنها دارای کاربری های گسترده تری در لیفتینگ است. از حلقه فولادی اسلینگ در اتصالات اسلینگ های سیم بکسلی و زنجیری استفاده می شود. در اسلینگ های چند رشته تمامی رشته ها در منتهی علیه بالایی اسلینگ بر روی حلقه اسلینگ قرار می گیرند.
حلقه فولادی اسلینگ از خم کاری و جوش دادن مفتول فولادی آلیاژی Alloy steel تولید می شود که در ترکیبات آلیاژی خود درصد متوسطی از کربن دارد. به منظور بالا بردن مقاومت سایشی سختی سطحی و مقاومت کششی تنسایل حلقه اسلینگ از عملیات سخت کاری حرارتی استفاده می شود که در طی آن بردار های داخلی فولاد همسو شده و فولاد سخت می گردد. حلقه فولادی اسلینگ پس از خمکاری در یک نقطه جوشکاری شده و این لوپ نکمیل می گردد.
با توجه به کاربری حلقه اسلینگ در اتصالات اسلینگ و جرثقیل های سقفی موارد امنیتی می بایست بصورت دقیق در تولید این قطعه صنعتی رعایت شود. حلقه اسلینگ کروزبی با رعایت ضریب امنیتی 5:2 تولید می شود که نشان از امنیت بالای کاربری ان می باشد حال انکه اغلب دیگر تولید کنندگان حلقه اسلینگ از ضرایب امنیتی پایین تری مانند 3:2 در تولید این اتصال لیفتینگ استفاده می کنند.
در تست کشش به منظور صدور سرتیفیکت برای حلقه فولادی اسلینگ گفته می شود که کیفیت جوش می بایست به اندازه ای بالا باشد که حلقه در نقطه ای به جز نقطه جوشکاری شده دچار پارگی و شکست گردد. گرید های مختلف حلقه فولادی اسلینگ عبارتند از G80 , G100, G120. گرید G80 از حلقه فولادی اسلینگ که پر کاربرد ترین این گرید ها می باشد دارای تنسایل 550 N/mm2 می باشد. گرید های فولادی G100, G120 از حلقه فولادی اسلینگ توسط برند های معتبری چون کروزبی آمریکا تولید می شوند.

حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
دیگر محصولات
قلاب دینام نری گالوانیزه
قلاب دینام نری گالوانیزه
شگل نعلی 17 تن کروزبی
شگل نعلی 17 تن کروزبی
رابط زنجیر فولادی سایز 8
رابط زنجیر فولادی سایز 8
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر فولادی اسلینگ
زنجیر فولادی اسلینگ
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved