نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 6841
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 6841
زنجیر فولادی اسلینگ
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

زنجیر فولادی اسلینگ

(sling lifting chain)

از زنجیر فولادی در تولید اسلینگ های زنجیری و در لیفتینگ بار استفاده می شود. زنجیر فولادی در کاربری لیفتینگ بار در گرید های G80 معروف به خشکه و حتی در گرید های G100, G120 مورد استفاده قرار می گیرد. دانه های زنجیر فولادی به روش فورج گرم با خم کاری دانه ها و بصورت جوششی تولید شده و در سایز های اینچی و میلیمتری مورد استفاده قرار می گیرند.
در تولید اسلینگ زنجیر از سایز های مختلفی زنجیر فولادی و در تعداد رشته های مختلف استفاده می شود. از اتصالات مختلفی مانند انواع قلاب و قلاب دانه گیر زنجیر، حلقه فولادی اسلینگ و شگل در تولید اسلینگ های زنجیری استفاده می شود. زنجیر فولادی بار می بایست دو مشخصه مکانیکی مقاومت کششی و سایشی بالا را بصورت همزمان داشته و از این رو از گرید های پر کربن فولاد همراه با عملیات سخت کاری حرارتی در تولید آن استفاده شده است. زنجیر فولادی بار علاوه بر اسلینگ در تولید بشکه گیر نیز استفاده شده و در اتصالات جرثقیل های سقفی زنجیری نیز بکار گرفته می شوند.
از روش های مختلفی برای پوشش سطحی زنجیر فولادی بار در برابر زنگ زدگی استفاده می شود که روش زاج کاری با ایجاد یک لایه مقاوم سطحی ضخیم و به رنگ مشکی مات یکی از معمول ترین این روش ها محسوب می شود.
زنجیر فولادی با بکارگیری مفتول های آلیاژی فولادی بصورت Alloy steel تولید می شود که دارای کربن با درصد متوسطی بوده و زا عناصر دیگری مانند منگنز ، فسفر و سیلیسیوم با درصد اندک نیز در ترکیبات خود استفاده می کنند. زنجیر فولادی بار بصورت فورج سرد با خم کاری مفتول ها پس از برش خوردن تولید شده و هر دانه از آن در یک نقطه با جوشکاری همراه است. در تست کیفی و ارائه سرتیفیکت امنیتی برای زنجیر فولادی بار گفته می شود که کیفیت جوشکاری نقطه ای می بایست در حدی باشد که دانه های زنجیر در نقطه ای به جز نقطه جوشکاری شده دچار پارگی گردد. اغلب برند های تولید کننده زنجیر فولادی بار از ضریب امنیتی بالای 5:2 برای تولید این اتصال اسلینگ بار استفاده می کنند که به معنای قابلیت 2.5 برابری کشش زنجیر فولادی نسبت به ضرفیت اسمی می باشد.
زنجیر فولادی اسلینگ هم بصورت تک رشته و هم بصورت چند رشته در تولید اسلینگ های زنجیری و برای لیفتینگ بار تولید می شوند. اسلینگ های چند رشته زنجیری از یک حلقه فولادی اسلینگ در منتهی علیه بالایی استفاده می کنند که رشته های مختلف زنجیر در این نقطه ب

زنجیر فولادی اسلینگ
دیگر محصولات
زنجیر خشکه گالوانیزه
زنجیر خشکه گالوانیزه
شگل نعلی 17 تن کروزبی
شگل نعلی 17 تن کروزبی
قلاب دینام نری گالوانیزه
قلاب دینام نری گالوانیزه
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
حلقه اسلینگ فولادی کروزبی
رابط زنجیر فولادی سایز 8
رابط زنجیر فولادی سایز 8
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved