نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 44400
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 44400
زنجیر لنگر فولادی گرید بالا
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

زنجیر لنگر فولادی گرید بالا

(Hot dip galv anchor chain)

زنجیر لنگر در یک سمت به لنگر های کشتی و در سر دیگر به وینچ برای کشیدن لنگر اتصال پیدا می کند. از آنجایی که زنجیر های لنگر تحت تنش های کششی بسیار بالا اولا به سبب وزن بسیار بالای کشتی و ثانیا تحت تاثیر ضربه impact ناشی از موج دریا بصورت دائمی و پیوسته قرار دارند گرید فولاد بکار رفته در تولید این قطعه صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد. از طرف دیگر آب شور دیا دارای املاح و نمک های دریایی با قابلیت خورندگی بسیار بالا می باشد و از این رو آلیاژ های فولادی در تماس با آب شور دریا بدون محافظت سطحی مناسب به سرعت دچار زنگ زدگی می شوند.
زنجیر لنگر فولادی اغلب از گرید های بالا که درصد بالایی از کربن داشته و پس از تولید با فرایند حرارتی سخت کاری می شوند تولید می شود. تنسایل مقاومت کششی بالا از مهمترین فاکتور های کیفی زنجیر لنگر فولادی می باشد.
در اغلب موارد برای داشتن مقاومت مناسب در برابر زنگ زدگی زنجیر لنگر فولادی را بصورت آبکاری شده گالوانیزه گرم بکار می برند. فرایند ابکاری گالوانیزه گرم Hot dip galvanized در دماهای بالای 600 درجه سانتی گراد صورت می پذیرد بگونه ای که لایه سطحی محافظ که از جنس روی زینک می باشد طی این فرایند به داخل سطح فولاد نفوذ می کند. این لایه محافظ که در نهایت به رنگ نقره ای مات بر روی سطح زنجیر لنگر گالوانیزه گرم دیده می شود حتی در صورت ایجاد خراش های سطحی نیز به سبب نفوذ عمقی که دارد در برابر زنگ زدگی زنجیر لنگر ایستادگی می کند. لازن به ذکر است که نه تنها آبکاری گالوانیزه زنجیر بلکه حتی ترکیبات آلیاژی استنلس استیل نیز در طی زمان تحت تاثیر نمک های دریایی قابلیت ضد زنگ خود را از دست می دهند و این طول عمر بصورت کنترل شده بر حسب کیفیت آب دریا متغیر است.
استاندارد تولید زنجیر لنگر با زنجیر های بار معمولی متفاوت می باشد. در بین دانه ها و حلقه های زنجیر لنگر یک میله در وسط کار شده است که کاربری این میله برای حصول دو هدف انجام گرفته است. اولا وجود این میله در جمع شدن زنجیر لنگر جلوگیری می کند و این امر از پارگی جلوگیری می کند چرا که جمع شدن زنجیر با موج دریا سبب تغییر مکان کشتی و در صورت بروز حرکت های کشتی بصورت یکباره این تغییر مکان زیاد نیروی کششی بسیار شدیدی به زنجیر لنگر وارد می کند. دلیل دوم جلوگیری از قرار گرفتن احسام خارجی معلق در آب در میان دانه های زنجیر لنگر می باشد.
بازرگانی فرا بکسل

زنجیر لنگر فولادی گرید بالا
دیگر محصولات
زنجیر G80 خشکه بار
زنجیر G80 خشکه بار
زنجیر استنلس استیل 316 در تمامی سایزها از 1mm تا 16mm
زنجیر استنلس استیل 316 در تمامی سایزها از 1mm تا 16mm
زنجیر استنلس استیل گرید 304
زنجیر استنلس استیل گرید 304
زنجیر استنلس استیل سایز 6 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل سایز 6 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلیمتر
زنجیر گالوانیزه G30
زنجیر گالوانیزه G30
زنجیر استنلس استیل 316  قطر  4 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل 316 قطر 4 میلیمتر
زنجیر استیل نگیر 316
زنجیر استیل نگیر 316
بازگشت به زنجیر گالوانیزه ،فولادی و استنلس استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved