نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 43247
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 43247
زنجیر G80 خشکه بار
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

زنجیر G80 خشکه بار

(G80 lifting chain)

زنجیر های بار برداری در گرید های مختلفی از فولاد تولید می شوند. یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین گرید های زنجیر فولادی گرید G80 می باشد. این گرید از زنجیر که اغلب بصورت بشکه ای در ابعاد مختلف به ایران وارد می شود اغلب محصول کشور چین بوده و بصورت تست شده همراه با پلاک به بازار عرضه می شوند.
زنجیر خشکه گرید G80 در لیفتینگ بار بصورت اسلینگ و همراه با اتصالات مختلفی مانند قلاب، شگل، حلقه فولادی، قلاب دانه گیر و قلاب گردان مورد استفاده قرار می گیرد. از نمونه های کاربری زنجیر G80 می توان به اتصال بر روی جرثقیل های سقفی زنجیری، پولیفت ها و وینچ های زنجیری اشاره نمود.
زنجیر G80 از گرید های کربن دار فولاد تولید شده و دارای عملیات حرارتی سخت کاری به منظور افزایش تنسایل و سختی سطحی می باشد. با این وجود با توجه به میل آهن در ترکیبات فولاد برای از دست دادن الکترون این گرید از زنجیر در برابر زنگ زدگی آسیب پذیر می باشد. از این رو در اغلب موارد از نوعی پوشش سطحی برای افزایش مقاومت محیطی زنجیر G80 خشکه استفاده می شود. این گرید از زنجیر اغلب یا به رنگ مشکی مات به بازار عرضه می شود که برای دستیابی به این محافظت سطحی از فرایند فسفاته سازی استفاده شده است. روش های دیگری مانند آبکاری گالوانیزه با فلز زینک یا روی و ی رنگ کاری کوره ای از دیگر روش های مقاوم سازی سطحی زنجیر G80 فولادی می باشد.
زنجیر G80 با برند های معتبر اروپایی و آمریکایی مانند کروزبی آمریکا یا کارل اشتال آلمان نیز در بازار ایران یافت می شود اما این برند ها قیمت بسیار بالاتری دارند. برند های آمریکایی این گرید از زنجیر بار خشکه اغلب با سایز های اینچی نیز یافت می شوند. بازرگانی فرا بکسل وارد کننده و عرضه کننده سایز های مختلف زنجیر خشکه G80 برای کاربری های لیفتینگ در صنایع می باشد.
کاربری زنجیر های فولادی خشکه با گرید G80 در تولید اسلینگ های زنجیری هم بصورت تک رشته و هم بصورت چند رشته صورت می پذیرد که در برخی از کاربری ها بر حسب ابعاد بار حتی طول شاخه های زنجیر نیز متفاوت انتخاب می شود. در این نوع کاربری ها از یک حلقه اسلینگ در بالا که تمامی شاخه های زنجیر G80 در آن نقطه به همی رسند و در پایین اغلب با بکارگیری قلاب ثابت به زنجیر استفاده می شود. قلاب های دانه گیر و رابط زنجیر از جمله دیگر اتصالاتی هستند که همراه با زنجیر خشکه G80 اغلب بکار گرفته می شوند.

زنجیر G80 خشکه بار
دیگر محصولات
زنجیر استنلس استیل 316  قطر  4 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل 316 قطر 4 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل گرید 304
زنجیر استنلس استیل گرید 304
زنجیر استنلس استیل 316 در تمامی سایزها از 1mm تا 16mm
زنجیر استنلس استیل 316 در تمامی سایزها از 1mm تا 16mm
زنجیر لنگر فولادی گرید بالا
زنجیر لنگر فولادی گرید بالا
زنجیر استنلس استیل سایز 6 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل سایز 6 میلیمتر
زنجیر استیل نگیر 316
زنجیر استیل نگیر 316
زنجیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلیمتر
زنجیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلیمتر
زنجیر گالوانیزه G30
زنجیر گالوانیزه G30
بازگشت به زنجیر گالوانیزه ،فولادی و استنلس استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved