نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بایگان صنعت امرداد
دفعات بازدید : 43145
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 43145

پمپ های انتقال Acid هیدروکلریک

پمپ های انتقال Acid هیدروکلریک دو ملاحظات اصلی برای مدیریت اسید هیدروکلریک عبارتند از: مهار و سازگاری شیمیایی که در انتخاب نوع پمپ اسید می بایست مد نظر قرار گیرند.عنصر مهار اغلب از سازگاری شیمیایی ناشی می شود.

اسید کلریدریک به خصوص روی فلزات بسیار خورنده است. فلزاتی مانند آلومینیوم، چدن و ​​حتی برخی از فولادهای ضد زنگ برای هیدروکلریک مناسب نیستند زیرا به شدت مواد را خورده می کنند. فلزات با اسید هیدروکلریک در جایی که دما و فشار بالاتری مورد نیاز است استفاده می شود.

فلزات معمولی مورد استفاده برای جابجایی اسید Acid هیدروکلریک عبارتند از تیتانیوم در دماهای پایین تر استفاده می شود. اگرچه این فلزات اسیدهای قوی را تحمل می کنند، اما در برابر خوردگی غیر قابل نفوذ نیستند. بسیاری از پمپ ها به دلیل سایش خورنده قابل تحمل مورد انتظار، دارای چرخه عمر کوتاه هستند. برای برخی از پمپ ها این ممکن است چند ماه باشد، زیرا صرف نظر از اینکه چه ماده ای انتخاب شده است، پمپ به طور اجتناب ناپذیری از کار می افتد.

در جایی که اسید کلریدریک دارای ناخالصی‌هایی است که در سیال واکنش نشان می‌دهند، مانند کاربردهای گردش، پمپ اسید ممکن است نرخ نمایی از خوردگی ناشی از ذرات در حال اکسید شدن را ببیند.
پمپ اسید

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved