نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3498
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3498
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال

(3 ton lever block)

پولیفت زنجیری یک ماشین دستی برای کشیدن، لیفتینگ و یا نگهداری بار تحت زاویه می باشد. پولیفت زنجیری دارای دامنه حرکتی کمی بوده و اغلب متراژ قابل انتقال برای انواع پولیفت 1.5 متر می باشد. پولیفت دارای یک بدنه که خود نقش اهرم دستی را بازی می کند بوده و در ظرفیت وزنی از 800 کیلوگرم الی 6 تن تولید می شود.
در اتصال و کاربری پولیفت از یک زنجیر فولادی بار در گرید G80 استفاده می شود که بر حسب قابلیت و ظرفیت وزنی پولیفت در سایز های مختلف از 8 میلیمتر به بالا استفاده شده است. پولیفت ها در یک سمت دارای یک قلاب هوک هستند که نقش تکیه گاهی را ایفا کرده و بصورت متصل به یک چشمی اسلینگ و یا تسمه حمل بار قرار گرفته و با حرکت رفت و برگشتی اهرم به جمع کردن زنجیر می پردازد. البته پولیفت ها بصورت سیم بکسلی نیز تولید می شوند اما به سبب قابلیت های سایشی بیشتر پولیفت های زنجیری محبوبیت بیشتری دارند.
شناخته شده ترین برند تولید کننده پولیفت زنجیری در دنیا برند ویتال VITAL ژاپن می باشد که به تولید ابزار آلات دستی حمل بار از جمله جرثقیل دستی، ترولی و پولیفت می پردازد. پولیفت ویتال طرح چین با تقلید از برند ویتال اصلی و البته در گرید های پایین تری تولید شده و قیمت به مراتب پایین تری نیز دارد. در واقع تکنولوژی بالای برند ویتال در فراوری فلزات سبب می شود که گرید فولاد بکار رفته در تولید دنده و اجزای پولیفت ویتال VIATL ژاپن بالاتر بوده و قابلیت عملکرد تحت بار های شدید تری را داشته و به دنبال آن طول عمر بسیار بالاتری داشته باشد.
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال بگونه ای تولید می شود که پیشنهاد می شود تا حد بارگذاری حداکثر 3 تن مورد استفاده قرار گیرد. این در حالی است که پولیفت اصلی ژاپنی ویتال با ضریب امنیتی بسیار بالا یعنی ظریب 5:2 تولید شده و تست کشش را بصورت بار آویز پشت سر گذاشته است.
از پولیفت زنجیری در شاسی کشی تعمیرگاهی، در نگهداری دکل ها تحت زاویه، بسته بندی در صنایع فولاد و در صنایع آسانسور و کارگذاری کابین پیش از راه اندازی استفاده گسترده ای می شود.

پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
دیگر محصولات
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
مگنت صنعتی 2 تن
مگنت صنعتی 2 تن
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved