نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3562
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3562
مگنت صنعتی 2 تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

مگنت صنعتی 2 تن

(2 ton lifting magnet)

مگنت صنعتی یک ماشین لیفتینگ با دوام بسیار بالا و فاقد قطعات الکتریکی می باشد که تنها با بکارگیری میدان مغناطیسی ناشی از چند آهنربای قوی عمل می کند. مگنت صنعتی تنها برای لیفتینگ ورق ها و یا بلوک های آهنی، فولادی ، چدنی و یا آلیاژ هایی که قابلیت مگنت شو بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. مگنت صنعتی در ظرفیت های وزنی مختلف از 100 کیلوگرم الی 40 تن که برای لیفتینگ کانتینر های بزرگ در بارگیری های ساحلی مورد استفاده قرار می گیرند تولید می شود.
بر خلاف جرثقیل های سقفی که اتصال مستقیم به بار از طریق اسلینگ های سیم بکسلی و زنجیری دارند، مگنت صنعتی بصورت مستقیم به بار وصل نمی شود. از این رو قابلیت های جذب مگنت تا اندازه زیادی تابع اولا خاصیت مگنت شو جسم و ثانیا کیفیت و شکل هندسی سطح اتصال دارد. ظرفیت اسمی مگنت ها در اتصال با یک بلوک فلزی با ضخامت 4 سانتی متر سنجیده می شود. بدیهی است با کاهش ضخامت قطعه و یا داشتن انحنای سطحی ظرفیت لیفتینگ مگنت صنعتی نیز با کاهش چشم گیری روبرو خواهد بود.
بلوک مگنت صنعتی به یک اهرم متصل می باشد که این امرم در داخل بلوک مگنت به حرکت یک سری از آهنربا ها که بصورت روتور وار در داخل مگنت جاسازی شده اند می پردازد. با گردش اهرم مگنت آهنرباهای ثابت و متحرک همسو شده و اثر میدان مغناطیسی هم را تقویت کرده و مگنت قابلیت جذب قطعات فلزی را پیدا می کند. با گردش اهرم مگنت در جهت عکس آهنرباهای تعبیه شده بر روی روتور مگنت میدان مغناطیسی و قطب مخالفی را پیدا کرده و عملا نیروی جذی مگنت از بین می رود.
مگنت صنعتی در قسمت فوقانی دارای یک دستگیره می باشد که این دستگیره بصورت متصل با یک اسلینگ زنجیری یا سیم بکسلی طراحی می شود که پس از اتصال با ورق یا بلوک فلزی قابلیت جابجایی افقی و عمودی را داشته باشد. از مگنت های صنعتی در صنایع خودرو سازی که با قطعات فولادی سر و کار دارند، صنایع فولاد و چدن و در کاربری های شهرسازی برای لیفتینگ دریچه های منهول چدنی استفاده می شود.
مگنت صنعتی 100 کیلوگرم
مگنت صنعتی 200 کیلو گرم
مگنت صنعتی 500 کیلوگرم
مگنت صنعتی 1 تن
مگنت صنعتی 2 تن
مگنت صنعتی 3 تن
مگنت صنعتی 5 تن

مگنت صنعتی 2 تن
دیگر محصولات
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved