نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3606
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3606
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی

(600 KG electric winch)

وینچ برقی یک ابزار الکتریکی برای کشیدن بار بر روی سطوح می باشد که در کاربری ساختمانی وینچ های بالابر برای حمل مصالح مورد استفاده قرار می گیرند. وینچ بالابر ساختمانی بصورت تک فاز تولید می شود تا قابلیت عملکرد با برق شهری را داشته باشد. این وینچ ها دارای یک فریم و بدنه فلزی می باشند که اتصال آن بصورت پیچ و مهره ای صورت گرفته و در کاربری ساختمانی اغلب بر روی پایه های ریل دار با دامنه حرکت محدود نصب می شوند.
وینچ برقی تک فاز در ظرفیت های ورنی مختلف و محدودی نسبت به جرثقیل های سقفی برقی تولید شده و اغلب بصورت تک رشته 1 تن و دو رشته 2 تن تولید می شود. وینچ تک فاز برقی 600 کیلوگرمی در صورتی که نام اسمی آن 600 باشد بصورت دوبل قابلیت لیفتینگ تا 1.2 تن را نیز دارد و در صورتیکه بصورت دوبل 600 کیلوگرم باشد در واقع یک وینچ ساختمانی 300 کیلوگرمی است.
وینچ تک فاز بالابر ساختمانی از سیم بکسل در اتصال برای لیفتینگ بار استفاده می کند که بصورت کارخانه ای در متراژ 20 یا 25 متر بر روی آن قرار داده شده است. از یک موتور الکتریکی تک فاز برای تبدیل انرژی الکتریکی به جنبشی دورانی بر روی وینچ های برقی بالابر استفاده می شود. این موتور الکتریکی با یک گیربکس خورشیدی کوپل شده و در نهایت سبب گردش درام وینچ می گردد.
سیم بکسل فولادی مورد استفاده بر روی وینچ های ساختمانی یا بصورت گالوانیزه ساده و گاهی بصورت سیم بکسل روکش دار با روکش PVC به رنگ شیشه ای می باشند. از سیم بکسل نتاب با ساختار 19X7 ، سیم بکسل جرثقیل با ساختار 6X37 و گاهی از سیم بکسل های هفت لا نیز بر روی وینچ های برقی تک فاز استفاده می شود.

وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
دیگر محصولات
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
مگنت صنعتی 2 تن
مگنت صنعتی 2 تن
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved