نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3516
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3516
جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی

(1 ton VITAL chain block)

جرثقیل دستی که بصورت آویز سقفی مورد استفاده قرار می گیرد بصورت زنجیری تولید می شود و تا ظرفیت وزنی 25 تن نیز با برند های مختلف به بازار عرضه می گردد. جرثقیل دستی زنجیری ویتال VITAL پر مصرف ترین برند در سطح دنیا برای لیفتینگ کارگاهی می باشد که نمونه های اصلی آن دارای قیمت بسیار بالایی بوده و تولید کشور چین می باشند. نمونه های طرح چین از جرثقیل دستی زنجیری ویتال از 1 تن به بالا در بازار ایران نیز وارد شده اند که دارای دوام مناسبی بوده و قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه های اصلی ژاپنی دارند.
جرثقیل دستی زنجیری 1 تن چینی از یک زنجیر دستی آهنی گالوانیزه با دانه های سایز 6 میلیمتر که بصورت دستی توسط اپراتور به گردش در می آید تشکیل شده است. از یک زنجیر فولادی در سایز 8 میلیمتر در گرید فولادی خشکه یا G80 در اتصال به بار این جرثقیل استفاده شده است. حداکثر ارتفاع لیفتینگ توسط این جرثقیل دستی زنجیری 6 متر و اغلب برای لیفتینگ بار تا 3.5 متر مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب نمونه های جرثقیل دستی زنیری 1 تن چینی 2 کاره هستند بدین معنا که بصورت قلابی از سقف آویز می شوند و برای لیفتینگ بار بصورت عمودی بکار می روند. برند ویتال VITAL ژاپن خود بصورت تخصصی به تولید ترولی یا کالسکه سقفی نیز می پردازد و قابلیت تبدیل جرثقیل دستی 1 تن زنجیری ویتال به حالت 4 کاره با بکارگیری کالسکه یا ترولی دستی و یا زنجیری فراهم می باشد.
جرثقیل های دستی از مکانیزم تبدیل قدرت بر روی چند دنده و دنده اسپراکت به به حرکت در آمدن زنجیر دستی استفاده می کنند و بدنه آنها شامل یک بلوک فلزی از آلیاژ های سخت اما سبک آلومینیوم می باشد. جرثقیل دستی زنجیری ویتال طرح چین در دو حالت یکی دارای بوش و دیگری دارای بلبرینگ تولید می شوند و از ضریب امنیتی 3:2 در تولید این ابزار لیفتینگ بار استفاده می شود. ابزار بکسل مهرداد وارد کننده تناژ مختلف از جرثقیل های سقفی زنجیری ویتال VITAL در ایران است.

جرثقیل دستی ویتال 1 تن چینی
دیگر محصولات
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
تیفور سیم بکسلی چینی Supertil
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
وینچ تک فاز برقی ساختمانی 600 کیلویی
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
پولیفت زنجیری 3 تن طرح ویتال
مگنت صنعتی 2 تن
مگنت صنعتی 2 تن
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
جرثقیل برقی چهار کاره 2 تن
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved