Select Language
ENGLISH | PERSIAN
دسته بندی محصولات

فرز کارباید در صنعت تراش

فرز کارباید در صنعت تراش

فرز کارباید در صنعت تراش قبل از آشنایی با فرز کارباید باید باید با ابزار تراشکاری آشنا شد . ابزار تراشکاری به مجموعه ای از ابزار الات گفته میشود کهدر صنعت تراش و سوراخکاری در صنایع مختفل از جمله صنایع قطعه سازی و خودرو سازی و قالب سازی و مصارف کارگاهی و خانگی برای برش انواع فلزات و آلیاژها و انواع چوب و اجسام پلاستیکی مورد استفاده قرار میگیرد .

ابزار تراشکاری که در صنعت تراش فلزات و آلیاژهای نرم و سخت مورد استفاده قرار میگیرد (CUTTING TOOLS ) به مجموعه ای از ابزار شامل ( فرز کارباید ،انواع مته ، انواع فرز تراشکاری ، انواع الماس تراشکاری یا همان اینسرت تراشکاری ، سه نظام تراشکاری و چهار نظام تراشکاری ، انواع قلاویز و حدیده و گیج تراشکاری و انواع گیره صنعتی و سایر ابزار ، .. ) تقسیم میگردد . ما دراینجا سعی بر توضیح و آشنایی با این نوع از ابزار آلات به صورت تخصصی و معرفی بهترین فروشندگان ابزارآلات تراشکاری و انواع برند ابزار تراشکاری و انواع برند فرز کارباید و واردکنندگان فرز کارباید به صورت تخصصی نموده ایم .

آشنایی با فرز کارباید (فرز کارباید چیست )؟

نانوتجارت فرز انگشتی کارباید

فرز کارباید|فرز کارباید با نام اختصاری End Millشناخته میشود ، فرز کارباید یکی از انواع ابزارآلات تراشکاری میباشد که برای برش و انجام سوراخکاری در صمنعت تراش و قالب سازی وخودرو سازی و سوراخ انواع قطعات فلزی نرم و سخت و همین طور در دندانپزشکی ار فرز کارباید استفاده میشود . Endmill فرزهای کارباید در انواع سایز و گرید های گوناگون و با کیفیتهای متنوع بنا به نوع مصرف طراحی و تولید میشود و مناسب برای فرزکاری انواع فلزات سخت و همینطور فرز کاری آلیاژ های آبکاری شده و فرز کار استیل وفرز کاری آلومینیوم مورد استفاده قرار میگیرند.

فرز انگشتی کارباید چیست ؟

فرز انگشتی کارباید|با فرز انگشتی برای فرزکاری فلزات و فرزکاری انواع آلیاژها را با سرعت انجام داد . در صنعت تراشکاری و انواع ابزارآلات تراشکاری (فرز انگشتی کرباید ) ،(فرزهای الماس ) در سایزهای مختلف از لحاظ قطر و طول و تعداد لبه برنده طراحی و ساخته میشود و همچنین در انواع مختلف از جمله ( فرز الماس تخت ، فرز الماس سر کروی ،فرزانگشتی شش پر ،فرز انگشتی پنج پر، فرز انگشتی چهارپر، فرز انگشتی سه پر، فرز انگشتی دو پر ،فرز انگشتی بالنوزف فرز انگشتی تیپ یا ردیوس فرز انگشتی استاندارد،نیمه بلند،بلند،فوق بلندفرز انگشتی کبالت دار ، فرز الماس خشن طراحی وساخته تولید میگردد .

انواع برند فرز انگشتی در ایران ؟

در صنعت تراش و ابزار تراشکاری انواع برندهای فرز انگشتی و فرز انگشتی الماسه موجود است که بهترین برندهای موجود میتوان به (فرز انگشتی تی جی اف TJF و فرز انگشتی الماسه تی جی اف TJF ) و (فرز انگشتی هایپر کات Hypercut و فرز انگشتی الماسه هایپر کات Hypercut) و(فرز انگشتی تاکیم ساش Takimsaş و فرز انگشتی الماسه تاکیم ساش Takimsaş) و فرز انگشتی پامیر کره PAMIR و فرز انگشتی الماسه پامیر کره PAMIR و فرز انگشتی گورینگ المان GUHRING و فرز انگشتی الماسه گورینگ المان GUHRING و فرز انگشتی تیتکس انگلیس titex و فرز انگشتی تیتکس انگلیس titex) اشاره کرد . لازم بذکر است بورس فروش فرز انگشتی و فرز انگشتی الماسه و فروش انواع فرز انگشتی کارباید در خیابان امام خمینی تا میدان حسن آباد میباشد که بورس عرضه آن در پاساژهای باستان و موسویان و پاساژنظام میباشد که بیشتر واردکنندگان و فروشندگان عمده فرز انگشتی الماسه مشغول به فعالیت میباشند .

نانوتجارت فرز انگشتی TJF

I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved