Select Language
ENGLISH | PERSIAN
دسته بندی محصولات

انواع برند بلبرینگ چیست

انواع برند بلبرینگ چیست

انواع برند بلبرینگ بلبرینگ یکی از قطعات صنعتی اصلی و مصرف در بسیاری از صنایع و ماسین آلات و صنایع بزرگ و کوچک میباشد . با توجه به نوع و کاربرد بلرینگ تامین بلبرینگ با کیفیت از برند مناسب و شناخته شده میتواند در کیفیت کار و هزینه بسیار موثر باشد . لذا در هنگام خرید بلبرینگ الزام است با برندهای موجود و معتبر در این صنعت آشنا باشیم تا با خرید برند مناسب بلرینگ ، موفق باشیم .

به طور کلی برندهای بلبرینگ معمولا به تولید و طراحی (بلبرینگ اروپایی و بلبرینگ روسی و بلبرینگ آمریکایی ؛ بلبرینگ ژاپنی و بلبرینگ چینی و ببلرینگ رومانی و بلبرینگ هندی )تقسیم بندی میگردند . برند های ثبت شده برای هر کدام به شرح ذیل میباشد : بلبرینگ اروپایی: بلبرینگ - SKFبلبرینگ – SNRبلبرینگ – INA بلبرینگ FAG بلبرینگ چینی: بلبرینگ - PFIبلبرینگ – KYK بلبرینگ KG و سایر بلبرینگ ژاپنی: ببلرینگ - NACHI بلبرینگ – NTNبلبرینگ - KOYO بلبرینگ NSK بلبرینگ آمریکایی مانند بلبرینگ TIMKEN بلبرینگ رومانی مانند بلبرینگ URB

معرفی بهترین مارک بلبرینگ موجود در بازار ایران

با توجه به کیفیت و تنوع و اعتبار برند و یکی از برند های معتبر و پر مصرف در بازار بلبرینگ ایران بلبرینگ اس کا اف ( بلبرینگ SKF ) میباشد . همین طور برند بلرینگ FAG و بلبرینگ ژاپنی NACHI نیز در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته است .

آشنایی با برندهای بلبرینگ

بلبرینگ FAG ) بلبرینگ اف آ گ ) : این برند بلبرینگ ساخت کشور آلمان میباشد ، و یکی از برند های معتبر بلبرینگ میباشد . بلبرینگ اف آ گ FAG دارای خصوصیات و ویژ گی های خاص خود در کیفیت و طراحی میباشد و دارای کیفیت و استحکام بالا و خاصیت آب بندی مناسب و روانکاری عالی و استفاده از آلیاژ های عالی میباشد .

بلبرینگ اس کا اف ) بلرینگ SKF )

یکی از معروفترین بلبرینگ ها در سطح جهانی شناخته میشود ، این بلبرینگ ساخت کشور سوئد میباشد و دارای نمایندگی در اکثر کشور ها در سطح بین المللی میباشد ، برخی از کدهای پر مصرف بلبرینگ SKF شامل : 6000, 6000 2RS, 6000 2Z, 6001, 6001 2RS, 6001 2Z, 6201, 6206, 6204, 6301, 6306, 6307, 6211, 6003, 6032, 6214, 6028 میباشد . بلبرینگ اس کا اف دارای کیفیت و عمر کار کرد بالا و مقاومدر برابر سایش ساچمه ها و همین طور دارای تعلق ناسب بار های محوری و شترکیبی و شعاعی میباشد و در بسیاری از صنایع و ماشین آلات از جمله ماشین آلات راهسازی ازبلبرینگ SKF استفاده میگرد .

نانوتجارت بلبرینگ SKF اصلی

بلبرینگ Nachi ( بلبرینگ ناچی)

این بلبرینگ ساخت کشور ژاپن میباشد و طول عمر بلبرینگ های NACHI به دلیل نوع طراحی و متربال و آلیاژ های خاصی که در ساخت بلبرینگ خود استفاده میکند دارای عمر بالا و فرسایش کم میباشد . اصولا بلبرینگ ناچی در یک فرآیند حرارتی خاص که منحصر به کارخانه NACHI میباشد اقدام به سخت کاری بلرینگ و رولبرینگ های تولید خود میکند . انواع بلبرینگ از جمله بلبرینگ خود تنظیم و بلبرینگ شیار عمیق و انواع سایز بلبرینگ کف گرد از تولیدات این برند معتبر تولید بلبرینگ و رولبرینگ شناخته میشود .

نانوتجارت بلبرینگ NACHI اصلی

بلبرینگ TIMKEN ( بلبرینگ تیمکن )

یکی از برند های معروف بلبرینگ ساخت کشور آمریکا با بهترین کیفیت و اخرین تکنولوژی های تولید و طراحی بلبرینگ و رولبرینگ شناخته و عرضه میگردد ، تیمکن دارای محصولات و گوناگونی و تنوع بسیاری است که میتوان به موارد به شرح ذیل اشاره کرد : ( طراحی و تولید انواع بلبرینگ مخروطی و بلبرینگ استوانه ای و بلبرینگ شیار عمیق و بلبرینگ تماس زاویه ای و بلبرینگ سوزنی و نیدل برینگ با بهترین آلیاژ و کیفیت اشاره کرد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد تمیکن این است که آلیاژ مصرفی و مورد نیاز خود را برای تولید بلبرینگ از مواد انحصاری خود استفاده میکند . نانوتجارت بلبرینگ TIMKEN اصلی

I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved