نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ماشین راهسازی استعلام قیمت که هزینه ای ندارد
دفعات بازدید : 94276
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 94276

قطعات و لوازم یدکی هیوندای

لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی

فروش قطعات اصلی و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی
فروش قطعات اصلی و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی
قطعات و لوازم یدکی دامپتراک
قطعات و لوازم یدکی دامپتراک
پمپ حرکت بلدوزر 155 کوماتسو
پمپ حرکت بلدوزر 155 کوماتسو
میل سوپاپ بلدوزر 155 کوماتسو
میل سوپاپ بلدوزر 155 کوماتسو

درباره بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی دکل و استیک، باکت و کابین گردان فیرو در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد. این ماشین ارتقاء یافتهٔ بیل‌های بخار است.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش پیکور که بسیار پرکاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر ادوات اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله بیل و چکش تخریب نمود.

لازم است ذکر شود به دلیل حجم کم باکت و هزینه‌های بالای نگهداری، برای خاکهای نرم و با حجم زیاد لودر وسیله اقتصادی‌تر است، اما مورد اطمینان برای کارهای شهری نیست به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمان‌های اطراف، که این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی می‌شود.

درباره بیل مکانیکی

موارد استفاده بیل مکانیکی

حفر کانال، گودال، زیرسازی
حمل مواد
برش توسط ادوات هیدرولیکی
تخریب
گود برداری برای ساخت ساختمان
خاک برداری
تسطیح زمین
معدنکاری
لایروبی رودخانه
بیل مکانیکی جز ماشین آلات و تجهیزات سنگین است که دارای بازوی مفصلی، باکت و کابین چرخان اتاقک می‌شوند. محل کابین در بالای سر شاسی با چرخ لاستیکی یا چرخ زنجیری است.

بیل مکانیکی های غول پیکر

وقتی اسم بیل مکانیکی به گوش شما می خورد ابتدا تصویر پاکت این دستگاه همان قسمتی که کار اصلی بیل را انجام می دهد در ذهن شما نقش می بندد و سپس جک و بازوهای آن و نهایتا کل آن در مغز شما تصویر سازی می شود.
ابعاد و اندازه ای که اغلب مردم از آن سراغ دارند و تاکنون آن را دیده اند همان بیل مکانیکی هایی هستند که در موارد ساختمان سازی و گود برداری مورد استفاده بوده اند.
اما آیا میدانستید که این دستگاه های کوچک و پر کاربرد انواع غول پیکری نیز دارند که به آنها شاول گفته می شود که از نزدیک دیدن آن می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.
ارتفاع این غول های دوست داشتنی و هیجان انگیز در حالت عمومی و نورمال 10 متر یعنی به اندازه یک ساختمان ۳ طبقه است البته نمونه های بزرگتری هم وجود دارد که هر پاکت آن می تواند بار یک کامیون 10 تن را پر کند.
برای درک بهتر این مطلب می توانید عکسی که به همراه مطلب قرار داده شده را ملاحظه کنید.
www.arkasanatco.com

بیل مکانیکی های غول پیکر
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved