نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 44525
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 44525
پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال VITAL ژاپن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال VITAL ژاپن

(1.6 TON VITAL lever hoist)

کاربری پولیفت های زنجیری در صنایع رو به گسترش می باشد بگونه ای که در بسیاری از صنایع امروزه بجای تیفور های سیم بکسلی از پولیفت استفاده می شود. کاربری پولیفت در صنایع آسانسور و در صافکاری ها برای کشیدن ماشین هایی که شاسی آنها آسیب دیده است نمونه ای از این کاربری ها هستند.
پولیفت زنجیری ویتال VITAL اصلی محصول کشور ژاپن می باشد که در تناژ وزنی 0.8 تن، 1 تن، 1.6 تن، 3.2 تن و 6.3 تن تولید و به بازار عرضه می شود. این پولیفت ها با ضریب امنیتی بسیار بالا و اغلب تا 2.5 برابر ظرفیت اسمی خود در کارخانه مورد تست قرار می گیرند.
پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال وزن خالص برابر با 9.7 کیلوگرم داشته و با کد VR2-15 در بین محصولات این برند ژاپنی شناخته می شود. حداقل فاصله هوک و حداقل طول زنجیر برای این پولیفت برابر با 33.5 سانتی متر می باشد و برای به حرکت در آوردن اهرم این پولیفت زنجیری نیاز به نیرویی برابر با 18 کیلوگرم است.
در اتصال این پولیفت زنجیری از یک زنجیر فولادی خشکه با سایز 7.1 میلیمتر استفاده شده است و استاندارد طول لیفتینگ برای این پولیفت 1.5 متر می باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت اسمی پولیفت ها برای وضعیت آویز در لیفتینگ مشخص می شود بدیهی است که در کشش بر روی سطح شیب دار و یا نگهداری دکل ها که وزن اصلی دکل بر روی زمین قرار دارد این توان بالاتر می رود که محاسبات مربوط به آن به شتاب حرکت و زاویه قرار گیری اجزا بستگی دارد.
قابلیت کنترل و جمع کردن زنجیر با یک دست توسط اهرم و هدایت توسط دست دیگر توسط کاربر، طول عمر بالای کاری به سبب اتصال زنجیری و قیمت مناسب این ابزار دستی حمل و جابجایی از مزایای کاربری پولیفت ها در صنایع محسوب می شود.
اغلب نمونه های پولیفت های زنجیری موجود در بازار تولید کشور چین و بصورت طرح بر گرفته از برند معتبر ویتال ژاپن هستند که البته با قیمت بسیار مناسب و کاربری و طول عمر قابل قبولی نیز به بازار عرضه می شوند. برتری تکنولوژی کشور ژاپن در فراوری فولاد بکار رفته در تولید اجزای جرثقیل سقفی و پولیفت های برند VITAL سبب مقاومت سایشی بالاتر دنده ها، امنیت بالاتر کاربری بوده و در مورد محصولات پینی توصیه می شود که حداکثر بار وارده با بار اسمی پولیفت زنجیری برابر باشد.

پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال VITAL ژاپن
دیگر محصولات
تیفور دستی سیم بکسلی SuperTil چین
تیفور دستی سیم بکسلی SuperTil چین
تسمه جغجغه باربند
تسمه جغجغه باربند
جرثقیل دستی زنجیری دو کاره ویتال ژاپن
جرثقیل دستی زنجیری دو کاره ویتال ژاپن
بازگشت به جرثقیل و ادوات کشش و لیفت بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved