نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 44633
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 44633
تسمه جغجغه باربند
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

تسمه جغجغه باربند

(Ratchet)

تسمه جغجغه یک ابزار برای مهار بار و افزایش تنش اتصال می باشد. تسمه های جغجه برای لیفتینگ بار مورد استفاده قرار نمی گیرند و اغلب برای بسته بندی بار، در باربند ون ها و یا برای نگهداشتن چند جسم در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه جغجغه هم با تسمه هایی در متراژ مختلف و هم در تناژ مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که کمترین ظرفیت اغلب برای تسمه های بنفش رنگ می باشد که ظرفیت 1 تن را دارند و اغلب دارای عرض حداکثری 50 میلیمتر هستند. همینطور رنگ های مختلف تسمه ها در اتصال تسمه جغجغه هر یک توان وزنی خاصی را نمایش می دهند که تسمه سبز توان 2 تن، زرد توان 3 تن، طوسی 4 تن، قرمز 5 تن و به همین ترتیب هر رنگ توان وزنی خاصی را مشخص می کند.
تسمه جغجغه در قسمت فلزی که دارای یک بدنه و یک اهرم جغجغه ای است با حرکت جغجغه به افزایس تنش اتصال و جمع کردن تسمه می پردازد. طرف دیگر تسمه که بصورت باز است اغلب یا دارای یک قلاب دو سر دوبل و یا بصورت قلاب ضامن دار می باشد و در تحکیم اتصال مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب نمونه های تسمه جغجغه موجود در بازار ایران وارداتی از کشور چین هستند که با تسمه های باز در طول های مختلف اغلب تا 10 متر مورد استفاده قرار می گیرند.
تسمه های بکار گرفته شده در اتصال تسمه جغجغه اغلب از جنس پلی استر خالص هستند که خلوص بالای 97% دارند اما به سبب جنس نرمی که دارند به تسمه ابریشمی نیز شناخته می شوند. استحکام کششی این تسمه ها که از الیاف مصنوعی تولید می شوند بسیار بالا می باشد اما در تماس با سطوح تیز و برنده بالاخص تحت کشش دچار بریدگی و پارگی می شوند. برخی از برند های تولید کننده این تسمه ها از کورد های فلزی در بین بافت استفاده کرده که برند همیلتون آمریکا نمونه ای از آنها می باشد. بازرگانی فرا بکسل وارد کننده انواع تسمه جغجغه در تناژ مختلف و با تسمه هایی در طول های متنوع می باشد.

تسمه جغجغه باربند
دیگر محصولات
تیفور دستی سیم بکسلی SuperTil چین
تیفور دستی سیم بکسلی SuperTil چین
پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال VITAL ژاپن
پولیفت زنجیری 1.6 تن ویتال VITAL ژاپن
جرثقیل دستی زنجیری دو کاره ویتال ژاپن
جرثقیل دستی زنجیری دو کاره ویتال ژاپن
بازگشت به جرثقیل و ادوات کشش و لیفت بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved