نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 44949
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 44949
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر

(Stainless steel Wire Rope 3 mm)

فروشگاه فرا بکسل: سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر با گرید 316 در فروشگاه فرا بکسل موجود میباشد چون گرید 304 بدلیل وجود مقادیر کمتر دو عنصر نیکل و کروم در ساختار خود در طی دو الی سه سال کارایی مطلوب خود را از دست داده و عدم جلب رضایت مشتری را در پی دارد.
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر بخاطر خاصیت ضد زنگ بودن و سایز متناسب خود مصارف بسیار زیادی در مشاغل مختلف دارد.
از استفاده برای بند رخت و لباس گرفته تا حصارکشی دور باغ و ساختمان و محوطه سازی در مناطق مرطوب و شرجی.
برای نرده سیم بکسلی در راه پله ها و بالکن های ساختمان ها و ویلاها، مجتمع های تجاری و اداری استفاده می‌شود. همچنین برای تزئینات و سرهم بندی دکوراسیون انواع دکورهای تبلیغاتی مثل پوشاک استفاده می‌شود.
یکی از مصارف جالب و در حال حاضر عمده سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر در مهاربندی انواع و اقسام درختها و بوته ها در گلخانه ها است. دلیل استفاده عمده در گلخانه ها سایز مناسب مهاربندی و خاصیت ضد زنگ بودن سیم بکسل استیل سایز 3 میلیمتر است. جدیدا در باغات کشاورزی بخصوص باغات انگور برای سرپا نگاه داشتن درختان مو بکار می‌رود.
در فروشگاه فرا بکسل سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر با ضمانت عرضه میگردد و سرتی فیکیت و گواهینامه مربوط به جنس تحویل مشتری داده می‌شود.
سرتی فیکیت گواهینامه ای است که شرکت سازنده سیم بکسل برای اطمینان از صحت کالا صادر می‌کند. در سرتی فیکیت تمامی مشخصات ساختاری ، شیمیایی ، مقاومتی و غیره درج می‌شود.
در این فروشگاه سیم بکسل استیل سایز 3 میلی متر به شرط ازمایش در آزمایشگاه با روش کوانتومتری فروخته می‌شود. در آزمایشگاه با روش کوانتومتری علاوه بر مقاومت کششی سیم بکسل استیل سایز 3 میلیمتر گرید سیم بکسل نیز مشخص می‌شود.
چون از لحاظ ظاهری هر دو گرید 316 و 304 شبیه به هم هستند و به رنگ نقره ای مایل به زرد هستند. گاهی اوقات برخی از خریداران بخاطر نگیر بودن سیم بکسل استنلس استیل 316 سایز 3 میلیمتر به یک آهنربا اکتفا می‌کنند و در صورت جذب نشدن بنا بر گرید 316 می‌گذارند.
در صورتی که هر دو گرید 316 و 304 دو عنصر نیکل و کروم را در ساختار خود دارا می‌باشند البته با مقادیر متفاوت، و هر دو تمایلی به جذب آهنربا ندارند و تفاوت اصلی ایندو گرید رد سیم بکسل استیل سایز 3 میلی مت

سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر

کارایی عناصر موجود در متریال سیم بکسل نگیر استنلس استیل سایز 3 میلیمتر

فرا بکسل :
در ابتدا ما باید معنی عبارت سیم بکسل نگیر استنلس استیل سایز 3 میلیمتر را بدانیم تا بتوانیم در مرحله بعدی راجع به کارایی عنصرهای موجود در متریال آن صحبت کنیم.
سیم بکسل طناب فولادی میباشد که از چند رشته مفتول فولادی تشکیل شده است. این رشته ها به صورت مارپیچ حول یک رشته مفتول فولادی جدا که به عنوان هسته مرکزی طناب فولادی میباشد تابیده می‌شوند که در اصطلاح به آن مغزی سیم بکسل نیز گفته می‌شود.
عبارت استنلس استیل ، که استنلس به معنی ضد زنگ و استیل به معنای فولاد ترجمه می‌شود.
نگیر بودن به معنای خاصیت غیر مغناطیسی است که در گرید 316 استنلس استیل مشاهده می‌شود. به عنوان مثال در سری 300 استنلس استیل دو گرید 316 و 304 ساخته می‌شود که گرید 316 آن به دلیل وجود عناصر خاص در متریال ان خاصیت غیر مغناطیسی دارد و آهن ربا آنرا جذب نمی‌کند.
علاوه بر عناصر سیلیس ، منگنز ، پتاسیم و گوگرد مقدار کمی از عنصر کربن به اندازه 0.08% و نه بیشتر در ساخت آلیاژ استنلس استیل بکار می‌رود.
متریال خاص موجود در سیم بکسل استنلس استیل عبارتند از :
کروم ، نیکل ، مولیبدن که با اضافه شدن این سه عنصر به فولاد یا همان استیل آلیاژی بنام استنلس استیل ساخته می‌شود.
کارایی عنصر نیکل که بسیار گرانقیمت نیز میباشد به اندازه 8 تا 12% باعث انعطاف پذیری این آلیاژ شده و خاصیت کشسانی به آن می‌دهد.
کارایی عنصر مولیبدن که البته فقط در ساخت گرید ۳۱۶ این آلیاژ بکار می‌رود خاصیت ضد اسیدی به این آلیاژ می‌دهد. مقدار این عنصر به اندازه 2% به بالا میباشد.
و مهمترین کارایی را عنصر کروم دارد که رویی ترین عنصر در سطح آلیاژ میباشد که در معرض هوای آزاد با اکسیژن موجود در هوا ترکیب شده و اکسید کروم تشکیل می‌شود. در واقع با هر خدشه ای که به سطح استنلس استیل وارد می‌شود کروم موجود در سطح آن بلافاصله با اکسیژن ترکیب می‌شود و لایه ای محافظتی ایجاد می‌کند که مانع از نفوذ مواد مضر و مخرب مثل آب به عمق ساختار استیل می‌شود.
میزان کروم در این آلیاژ از 14 تا 18% بوده و با توجه به بیشتر اضافه شدن این عنصر در ساخت آلیاژ ، روکش یا لایه حفاظتی ضخیم تر شده و کارایی بیشتری در جلوگیری از نفوذ مواد مخرب به عمق استیل می‌شود.
باید بدانیم که عناصر نیکل و کروم البته بجز مولیبدن در هر دو گرید 304 و 316 وجود داشته و تنها مقادیر این عناصر در گرید 316 بیشتر میباشد که باعث افزایش قیمت و همچنین کارایی بیشتر این گرید از استنلس استیل در بازار می‌شود.
لازم به ذکر است که مقدار درصد عناصر بکار رفته در آلیاژ استنلس استیل با توجه به جدول سازمانی IASI آمریکا تعیین می‌شود.
برای مثال در آزمایشگاه وقتی از یک قطعه فلزی برای اثبات اینکه استنلس استیل است یا خیر آزمایش کوانتومتر میگیریم در واقع آزمایشگاه نوع آلیاژ و متریال موجود در آن و همچنین مقادیر عناصر موجود در آن را طبق جدول IASI به ما می‌دهد. یعنی اینکه اگر به فرض عنصر کروم پایینتر از 16% باشد گرید 304 میباشد و بالاتر از آن مقدار 316 میباشد.
در بازار کشور ما بعض به دلیل تقلب در تحویل گرید 316 به مشتری گرید 304 را جایگزین می‌کنند و از این رو است که بعضی از شرکت‌ها تقاضای آزمایش کوانتومتر کرده تا درصدهاي واقعی عناصر موجود در استنلس استیل را آزمایشگاه چک کرده و تضمین بدهد.

دیگر محصولات
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس  استیل ۳۱۶ سایز ۴ میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۴ میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 2 میلیمتر
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 2 میلیمتر
سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶
سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶
سیم بکسل  استیل 316 سایز 5 میلی متر
سیم بکسل استیل 316 سایز 5 میلی متر
بازگشت به سیم بکسل استنلس استیل گرید 316
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved