نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 45456
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 45456
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر

(Stainless steel 316 Wire Rope 6 mm)

فروشگاه فرا بکسل : این سیم بکسل بدلیل خاصیت ضد زنگ و ضد خورندگی کاربردهای فراوانی در صنایع بخصوص صنایع نفت و گاز دارد. در صنایع دریایی استفاده زیادی بدلیل تماس با آب شور دارد. ولی در حال حاضر بیشترین مصرف کنندگان سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 6 میلی متر در رابطه با نرده های سیم بکسلی برای انواع ساختمان‌های اداری و تجاری و ویلاها می‌باشند.
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 6 میلی متر با گرید 316 در فروشگاه فرا بکسل موجود میباشد. گرید 304 این سیم بکسل بدلیل وجود مقادیر کمتر دو عنصر نیکل و کروم و همچنین نداشتن عنصر مولیبدن در طول دو الی سه سال کارایی مطلوب خود را از دست داده و عدم جلب رضایت مشتری را در پی دارد. گاهی اوقات برخی از مصرف کنندگان بدلیل قیمت نسبتا پایینتر گرید 304 از این گرید استفاده می‌کنند که نتایج خوبی را در آینده نخواهند گرفت.
اگر چه سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 6 میلی متر با گرید 304 فقط در مناطق مرطوب قابل استفاده است و به مانند گرید 316 در مقابل کلریدها ، اسیدهای خوراکی ، آب‌های شور دریا و در کل اسیدهای با خلوص 50% به پایین به هیچ وجه قابل استفاده نیست.
متریال اصلی موجود در ایندو گرید به شرح زیر است:
گرید 316 عنصر کروم 16% عنصر نیکل 10% و عنصر مولیبدن 2%
گرید 304 عنصر کروم 14% عنصر نیکل 8%
در فروشگاه فرا بکسل سیم بکسل نگیر استنلس استیل
316 سایز 6 میلی متر با سرتی فیکیت تحویل داده می‌شود. در سرتی فیکیت تمامی مشخصات ساختاری، مقاومتی و شیمیایی سیم بکسل درج شده است.
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 6 میلی متر با سه بافت مختلف در بازار موجود میباشد.
بافت 19×7 که هفت رشته نوزده مفتوله است ، بافت 19×6 که شش رشته نوزده مفتوله به دور یک مغزی مستقل تابیده می‌شوند و بافت کمیاب 7×7 که هفت رشته هفت مفتوله است.
در این میان بافت 19×6 بدلیل مجموع تارها یا مفتولهای بیشتر نسبت به بافت 19×7 از قابلیت انعطاف بیشتری برخوردار است.
در اینجا نمونه از فاکتورهای مهم در سرتی فیکیت سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۶ میلی متر را آوردیم:
Diameter : 6 MM قطر
Strength : 1570 N/MM مقاومت کششی
Weight : 136 KG وزن
Minimum Breaking Load : 16.7 KN کمترین میزان مقاومت
Construction : 6×19+IWRC ساختار
لازم به ذکر است که منظور از کمترین میزان مقاومت به این معنی است که سیم بکسل نگیر استنلس استیل در آن میزان نیروی وارده در حال گسستگی و پاره شدن بوده و کمترین میزان مقاومت را خواهد داشت که

سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر

قیمت ارزان سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 6 میلی متر در بازار ایران

فروشگاه فرا بکسل :
آلیاژ استنلس استیل بدلیل بکار رفتن عناصر گران قیمت و با ارزش در ساختار شیمیایی خود نسبت به بقیه متریال های سیم بکسل از قیمت بالاتری در بازار ایران برخوردار است.
اکثر مصرف کنندگان سیم بکسل به دلیل وجود شرایط اب و هوایی و محیطی مرطوب و شیمیایی ناچار مجبور به استفاده از سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 بوده و در بازار ایران به دنبال قیمت ارزان و به صرفه می‌باشند.
سیم بکسل استیل 316 در سایزها و قطرهای مختلف و البته بافت‌های متفاوت در کارخانجات تولید و روانه بازار می‌شود.
در این بین سیم بکسل نگیر استنلس استیل در دو گرید 304 و گرید 316 تولید شده و در بازار وجود دارد.
۹۰ درصد سیم بکسلها در بازار ایران ساخت کشور چین بوده و صرفه اقتصادی برای وارد کردن از کشورهایی نظیر ژاپن و یا کره جنوبی وجود ندارد.
در میان سایزهای سیم بکسل نگیر استیل 316 که از سایز ۰.۵ میلیمتر تا سایز ۲۵ میلیمتر در بازار ما وجود داشته و کارایی دارد، سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلی متر بیشترین کارایی را داشته و به همین دلیل خریداران توقع قیمت ارزان و پایینتر را دارند.
در بازار قیمت‌های متفاوتی برای سایز ۶ میلی متر وجود دارد و دلیل آن نیز همان وجود درصد کم و زیاد عناصر موجود در آن است که در بالا به آن اشاره کردیم.
به طور واضحتر باید بگوییم در ترکیبات شیمیایی سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ به خصوص سایز ۶ میلیمتر مقدار ۱۸ درصد عنصر کروم که لایه محافظتی در سطح بیرونی سیم بکسل ایجاد می‌کند وجود داشته و مقدار ۱۴ درصد عنصر نیکل برای دفع نیروی مغناطیسی از ساختار آلیاژ باید باشد .
مهمتر از همه برای متمایز شدن گرید ۳۱۶ از گرید ۳۰۴ عنصر مولیبدن نیز به مقدار ۲ درصد طبق جدول استاندارد جهانی آمریکا باید وجود داشته باشد.
حال با توجه به مطالب عنوان شده کارخانجات تولید سیم بکسل نیز با توجه به درخواست خریدار درصد عناصر را در این آلیاژ خاص تعیین می‌کنند.
واضح است که با کم کردن این عناصر گرانبها در ساختار سیم بکسل استنلس استیل 316 قیمت آن نیز ارزان تر شده و در نهایت محصول بی کیفیتی به دست مشتری خواهد رسید.
بنابراین قیمت ارزان سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶ در بازار مخصوصا سایز ۶ میلی متر حتما دلایل خاص خود را داشته که مهمترین آن کم بودن درصد عناصر میباشد .
برای روشن تر شدن مطلب باید بگوییم که هر مصرف کننده ای که به دنبال قیمت ارزان میباشد باید برای اطلاع از کیفیت محصول درخواست سرتی فیکیت و یا گواهینامه محصول را نیز از خریدار بکند.
در سرتی فیکیت تمامی مشخصات فنی و درصد عناصر موجود در سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ موجود میباشد.
به عنوان مثال اگر به دنبال قیمت ارزان سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ به خصوص سایز ۶ میلی متر هستیم باید مقدار عناصر را در گواهینامه مربوط به محصول چک کنیم و یا برای اطمینان بیشتر می‌توانیم با بردن حتی ۱ متر از سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶ به آزمایشگاه اصالت جنس را تعیین کنیم .
در آزمایشگاه یک متر از سیم بکسل به دو فک یا گیره بسته شده و مورد کشش قرار می‌گیرد.
بعد مورد آزمایش کوانتومتر قرار گرفته و درصد دقیق عناصر مشخص می‌شود.
تنها در این صورت قیمت ارزان سیم بکسل استنلس استیل 316 ارزش خریداری داشته و محصول با کیفیت نصیب شما می‌شود.
در فروشگاه فرا بکسل سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 6 میلیمتر با قیمت ارزان و با توجه به درخواست خریدار سرتی فیکیت و گواهینامه تحویل داده می‌شود.
و در آخر مطلب باید بگوییم که در بین بافت‌های سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ با توجه به کارایی در بازار ایران بافت ۱۹×۷ ارزان قیمت و بافت ۱۹×۶ با توجه به داشتن مغزی مستقل با قیمت متوسط و بافت ۳۷×۶ با توجه به مغزی مستقل و تعداد تارهای بالاتر و همچنین انعطاف بیشتر قیمت بالاتری دارد.

دیگر محصولات
سیم بکسل  استیل 316 سایز 5 میلی متر
سیم بکسل استیل 316 سایز 5 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل 316 سایز 8 میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس  استیل ۳۱۶ سایز ۴ میلی متر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۴ میلی متر
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 2 میلیمتر
سیم بکسل نگیر استیل 316 سایز 2 میلیمتر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر
سیم بکسل نگیر استنلس استیل ۳۱۶ سایز ۳ میلیمتر
سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶
سیم بکسل استنلس استیل ۳۱۶
بازگشت به سیم بکسل استنلس استیل گرید 316
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved