نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 20740
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20740
سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55415814
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی

(7mm PVC coated wire rope)

روکش کاری سیم بکسل ها که اغلب برای سایز های پایین سیم بکسل صورت می پذیرد برای ایجاد یک لایه نرم و نافلزی و محافظت سطحی مفتول های سیم بکسل از یک سمت و جلوگیری از جراحات پوستی از سمت دیگر صورت می پذیرد. سیم بکسل روکش دار در سایز 5 به 7 اغلب در اتصال دستگاه هایی مانند کراس، کرانچ و دستگاه های دیگر بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. از سیم بکسل روکش دار سایز 5 به 7 در واقع برای اتصال دستگیره به سنگ های وزنه استفاده شده و از یک یا چند قرقره برای حرکت روان سیم بکسل در اتصال استفاده می شود. حرکت دائمی و تحت بار سنگین سیم بکسل روکش دار بر روی قرقره هم سایش سطحی بر روی روکش سیم بکسل را به همراه داشته و هم تحت سیکل های متوالی تغییر فرم دائمی سیم بکسل روکش دار را باعث می شود.
از ترکیبات پلی ونیل کلرید که به اختصار PVC نیز خوانده می شود بعنوان روکش پلاستیکی سیم بکسل روکش دار استفاده می شود. در سایز 5 به 7 در واقع قطر سیم بکسل مغزی 5 میلیمتر بوده که در هر سمت ضخامت روکش پلاستیکی 1 میلیمتر و در نهایت به ضخامت 7 میلیمتر می رسد. نوع مغزی سیم بکسل روکش دار تمام فولادی بوده که با ساختار 6X19 کاربری گسترده تری دارد.
تنش های کششی وارده بر سیم بکسل روکش دار اغلب بسیار پایین تر از تنش تسلیم آن بوده و به ندرت با پارگی مغزی سیم بکسل روکش دار مواجه هستیم پارگی مفتول های استرند ها در صورت عدم اتصال صحیح یا خروجی سیم بکسل روکش دار از روی قرقره میسر می باشد. مشکل اغلب نمونه های سیم بکسل روکش دار که به تعویض آن می انجامد از بین رفتن، پارگی و یا سایش روکش پلاستیکی آن می باشد که استفاده از ترکیبات پلیمری مناسب می تواند به افزایش طول عمر مفید کاری آن بیانجامد.
سیم بکسل روکش دار ضد زنگ نبوده مگر آنکه دارای مغزی استنلس استیل باشد. در واقع روکش کاری سیم بکسل روکش دار با هدفی متفاوت انجام شده و در صورت بروز اولین سوراخ بر روی سطح پلاستیکی بالاخص در تماس با آب که می تواند به سرعت در داخل سطح سوراخ نفوذ کرده دچار زنگ زدگی می شود. بالاخص با توجه به محبوس شدن هوا در یک فضای بسته بدون امکان تبخیر سریع سرعت زنگ زدگی سیم بکسل روکش دار نیز افزایش می یابد.
لازه به ذکر است که مغزی فولادی سیم بکسل روکش دار بصورت گالوانیزه سرد مورد استفاده قرار می گیرد که یک مقاومت نسبی را در برابر زنگ زدگی پدید می آورد. بازرگانی دنا بکسل وارد کننده و عرضه کنن

سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب نمره 16
سیم بکسل نتاب نمره 16
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
بست بکسل گالوانیزه سایز 8
بست بکسل گالوانیزه سایز 8
بازگشت به سیم بکسل و اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved