نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 20789
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20789
بست بکسل گالوانیزه سایز 8
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55415814
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

بست بکسل گالوانیزه سایز 8

(galvanized wire rope clip)

بست بکسل گالوانیزه هم در گرید های فولادی و هم در گرید های چدنی و در سایز های مختلف از سایز 3 الی 36 میلیمتر تولید می شود. بست سیم بکسل در اغلب موارد در چند سری بصورت موازی مورد استفاده قرار گرفته تا نیروی مهار کننده لازم برای نگهداری دو رشته سیم بکسل بر روی یکدیگر را داشته باشد. بست سیم بکسل بعنوان جایگزینی برای سوکت و یا پرس سیم بکسل محسوب نشده و در قیاس با آنها مقاومت کششی پایین تری را پدید می آورد. با این وجود برای بسیاری از کاربری ها به جز لیفتینگ بار بصورت اسلینگ سیم بکسل می توان از بست بکسل استفاده نمود.
بست سیم بکسل از جنس فولادی و چدنی هر دو از یک پیچ یو بولت U Bolt که از جنس فولادی تولید شده است استفاده می کنند. دو سر این پیچ دارای رزوه بوده و دو مهره فولادی نیز در دو سر این پیچ پس از عبور بدنه بست بکسل اتصال پیدا می کند. بدنه بست بکسل می تواند از گرید های فولادی و یا چدنی تولید شده باشد که هر دو بصورت گالوانیزه سرد مورد استفاده قرار می گیرند. بر خلاف پیچ یو بولت در اتصال بست سیم بکسل چدنی، بدنه از روش فورج گرم تولید می شود. بست های بکسل را بر مبنای سایز متناسب با سایز سیم بکسل مورد استفاده قرار می دهند. لازم به ذکر است که با توجه به عبور دو رشته از سیم بکسل در داخل بست بکسل یکی در رفت و دیگری در برگشت ارتفاع پیچ یو بولت در انتخاب بست سیم بکسل دارای نقش مهمی می باشد.
بست بکسل با دو استاندارد که یکی به تیپ آمریکایی شناخته می شود و دیگر تیپ اروپایی و طبق استاندارد DIN741 تولید می شود. اغلب نمونه های بست سیم بکسل موجود در ایران نمونه های آمریکایی با بدنه لبه کوتاهتر نسبت به استاندارد اروپایی هستند.
بست بکسل گالوانیزه سایز 8 که در اتصال سیم بکسل سایز 8 با ساختار های مختلف مانند 6X19, 7X19, 6X37, 6X36 و ساختار های دیگر بکار گرفته می شود با بسته شدن تدریجی مهره بر روی دنده های یو بولت سبب فشرده شدن دو رشته سیم بکسل بر روی یکدیگر شده و این امر اصطکاک لایه ای آنها را بصورت قابل توجهی افزایش می دهد. همین اصطکاک و فشردگی استرند ها به یکدیگر است که سبب فیکس شدن سیم بکسل توسط بست بکسل می گردد. با این وجود برای داشتن امنیت بالاتر اتصال اغلب از 2 الی 4 عدد بست بکسل بصورت پیوسته بر روی سیم بکسل با فواصل برابر استفاده می شود.
بست بکسل سایز 8 گالوانیزه به روش آبکاری گالوانیزه سرد آبکاری شده است. بدین معنا که در دمای ح

بست بکسل گالوانیزه سایز 8
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب نمره 16
سیم بکسل نتاب نمره 16
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
بازگشت به سیم بکسل و اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved