نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 20882
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20882
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55415814
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

سیم بکسل استنلس استیل ریز بار

(thin stainless steel wire rope)

سیم بکسل استنلس استیل در سایز ریز یا ریز بار از قطر 0.45 میلیمتر الی 8 میلیمتر تولید می شود. این سیم بکسل استیل در گرید AISI 316 که به گرید دریایی یا نگیر نیز شناخته می شود تولید شده است. ساختار های متنوعی از سیم بکسل استیل ریز بار در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که 1X7 , 1X19, 7X7 , 7X19 کاربردی ترین آنها می باشند. از ساختار 7X7 سیم بکسل استنلس استیل در تولید گارد ریل های دریایی که محدوده عملکرد ماهی گیران را مشخص می کند استفاده می شود.
سیم بکسل استنلس استیل ریز بار اغلب بر روی قرقره هایی از جنس پلاستیکی PP و بصورت قرقره های 1000 متری بسته شده و به بازار عرضه می شوند. سایز های کاربردی از سیم بکسل استنلس استیل ریز بار عبارتند از 1.5 میلیمتر که به ازای هر 1000 متر 930 گرم وزن داشته، 2 میلیمتر که به ازای هر 1000 متر 1.65 کیلومتر وزن داشته و سایز 5 میلیمتر که به ازای هر 1000 متر دارای وزن 10.5 کیلوگرم است.
سیم بکسل استنلس استیل 316 برای تمامی سایز ها دارای تنسایل 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد که MBL آن برای دو گرید بگیر و نگیر نزدیک به هم است گرید سیم بکسل استیل 304 بگیر دارای MBL بیشتری است. سیم بکسل استنلس استیل بدون آبکاری سطحی مورد استفاده قرار گرفته و دارای رنگ نقره ای مایل به زرد و براقی است. مقاومت سیم بکسل استنلس استیل در برابر زنگ زدگی به شکل ذاتی با داشتن درصد بالایی از عناصر فلزی فوق فعال بوده و وجود همین فلزات است که سبب افزایش قابل توجه قیمت سیم بکسل استنلس استیل نسبت به گرید های فولادی می شود.
اغلب نمونه های سیم بکسل استنلس استیل موجود در بازار وارداتی از کشور چین و بخش محدودی نیز تولید ایران هستند. سیم بکسل استنلس استیل تولید کشور چین با دارا بودن درصد بالاتری کرون و نیکل در ترکیبات آلیاژی نسبت به نمونه های ایرانی مقاومت محیطی مناسب تری در تماس با اسید ها، باز ها و ترکیبات خورنده دارد و قیمت بالاتری نیز دارد.
سیم بکسل استنلس استیل در تماس با آب دریا که دارای انواع نمک و املاح است به تدریج دچار خوردگی می شود اما سرعت زنگ زدگی در آن به مراتب پایین تر از سیم بکسل فولادی است. در میان ساختار های متنوع سیم بکسل استنلس استیل ریز بار ساختار 1X7 دارای حداقل انعطاف و ساختار 7X19 با داشتن مفتول هایی با قطر کمتر بیشترین انعطاف را داراست.
بازرگانی دنا بکسل وارد کننده سایز های مختلف سیم بکسل نتاب، انواع سیم بکسل فولاد

سیم بکسل استنلس استیل ریز بار
دیگر محصولات
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
سیم بکسل گالوانیزه گرم 6 رشته
بست بکسل گالوانیزه سایز 8
بست بکسل گالوانیزه سایز 8
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل آسانسوری نمره 10
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل نتاب کامپکت سایز 20
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل حفاری مغز فولادی
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل حفاری مغز کنفی
سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
سیم بکسل روکش دار 5 به 7 باشگاهی
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه
سیم بکسل نتاب نمره 16
سیم بکسل نتاب نمره 16
بازگشت به سیم بکسل و اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved