نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 2301
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2301
لوازم هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

لوازم هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400

(VOLVO BM 4400 hydraulic parts)

ولوو مارکت وارد کننده کلیه لوازم یدکی هیدرولیک لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4400 با برند های مختلف در ایران است. انواع پمپ های هیدرولیک بصورت پمپ حرکت و خشتی فرمان، انواع جک هیدولیک و لوازم جک هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400 ، انواع شیر های کنترل با برند های مختلف و آکومولاتور لودر ولوو در این مجموعه عرضه می شود.
لوازم هیدرولیک لودر ولوو BM بی ام 4400 بصورت OE محصول برند ولوو سوئد و محصول برند های شناخته شده دیگری مانند برند های هایداک محصول کشور آلمان، برند شناخته شده رکسروت REXROTH و برند پارکر محصول کشور آمریکا قابل عرضه می باشند. در قسمت آکومولاتور که از اجزای هیدرولیکی پنوماتیکی لودر ولوو بی ام BM 4400 VOLVO محسوب می شود انواع آکومولاتور های تیوپی در سیستم هیدرولیک و در برخی موارد آکومولاتور های پیستونی در نقش بوستر ترمز مورد استفاده قرار می گیرند. آکومولاتور های پنوماتیکی هیدرولیکی لودر ولوو بی ام اغلب با برند اولائر پارکر مورد استفاده قرار می گیرند.
ولوو مارکت راهساز مارکت ارائه دهنده مشاوره رایگان خرید و تعویض قطعات و لوازم یدکی هیدرولیک لودر ولوو بی ام با مناسب ترین قیمت بصورت قطعات اصلی اورجینال می باشد. با توجه به قیمت بالای پمپ های هیدرولیک خدمات تعمیر پمپ و قطعات هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM نیز در این مجموعه انجام می گیرد.

لوازم هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400

فیلتر و لوازم هیدرولیک مصرفی لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4400

سیستم های هیدرولیکی به منظور جلوگیری از عدم نشتی روغن در فشار بالا با تلرانس ابعادی بسیار پایینی تولید شده و دارای حساسیت بالایی هستند. در واقع یکی از لوازم یدکی لودر ولوو که پیشنهاد می شود حتما بصورت قطعات OE و یا OEM با برند های شناخته شده مورد استفاده قرار گیرد قطعات هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400 هستند. به سبب حساسیت در کاربری استفاده از فیلتر های هیدرولیک با کیفیت بسیار بالا سبب جذب آلاینده های روغن هیدرولیک به میزان حداکثری شده و طول عمر اجزای هیدرولیک را افزایش می دهد.

فیلتر هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM 4400 بصورت استوانه ای و پیچی مورد استفاده قرار می گیرد. کارتریج این سری از فیلتر های صنعتی به منظور داشتن قابلیت عملکرد در فشار و دمای بالای روغن هیدرولیک اغلب بصورت مش های ریز فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. از شناخته شده ترین برند های تولید کننده فیلتر هیدرولیک که از لوازم هیدرولیک مصرفی لودر ولوو بی ام محسوب می شود برند هایداک HYDAC آلمان می باشد که بصورت کلی در زمینه تولید قطعات هیدرولیکی-پنوماتیکی فعالیت دارد. بدیهی است که فیلتر ولوو VOLVO تولید برند مادر ولوو بعنوا قطعه اصلی OE بر روی لودر های ولوو BM 4400 مورد استفاده قرار می گیرند.

دیگر محصولات
لوازم یدکی چرخ لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4400
لوازم یدکی چرخ لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4400
لوازم برقی لودر ولوو بی ام BM 4400
لوازم برقی لودر ولوو بی ام BM 4400
بوش و پیستون لودر ولوو BM 4400
بوش و پیستون لودر ولوو BM 4400
لوازم موتوری لودر ولوو 4400 BM
لوازم موتوری لودر ولوو 4400 BM
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved