نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 2336
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2336
لوازم موتوری لودر L90 ولوو
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

لوازم موتوری لودر L90 ولوو

(Volvo L90 engine parts)

ولوو مارکت وارد کننده کلیه لوازم یدکی موتوری لودر L90 ولوو VOLVO بصورت اصلی و طرح در ایران است. لوازم موتور TD61 ولوو L90, L90E , L90F شامل انواع بوش و پیستون، رینگ، بلوک سیلندر، واشر سر سیلندر لودر L90 ، انواع پیستون های دود و هوا، انواع شاتون ، میل لنگ لودر L90 volvo ولوو، انواع واتر پمپ، اویل پمپ و پمپ گازوئیل، رادیاتور لودر L90 ، کولر روغن و تجهیزات موتوری لودر L90 در این مجموعه قابل عرضه می باشند.
لوازم موتوری لودر L90 ولوو VOLVO بصورت اصلی با برند کلبن KOLBEN آلمان قابل عرضه می باشند که مطابق با استاندارد صنایع کشور آلمان تولید شده و دارای آلیاژ های ویژه می باشند که حداکثر مقاومت سایشی و طول عمر را به همراه دارند. ولوو مارکت نمایندکی برند ترکیه ای نورتک NORTEQ نیز می باشد که کلیه قطعات و لوازم یدکی موتور لودر ولوو L90 vh fw,vj rxuhj OE با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.
لوازم یدکی مصرفی موتور لودر L90 ولوو VOLVO مانند فیلتر روغن موتور، فیلتر گازوئیل یا فیلتر سپرایتور آبگیر گازوئیل و فیلتر هوای موتور لودر L90 ولوو با برند های شناخته شده ای مانند MANN آلمان، دونالدسون آمریکا ، ولوو VOLVO سوئد و ویکس WIX آمریکا در ولوو مارکت قابل عرضه می باشند.
لوازم یدکی اصلی موتوری لودر ولوو L90 شامل میل لنگ اصلی، فلایویل اصلی و قطعات چرخ بصورت اصلی نو کارکرده قابل عرضه می باشند. ولوو مارکت ارائه دهنده مشاوره رایگان خرید و استعلام ارزان ترین قیمت لوازم موتوری لودر L90 ولوو با بیش از 23 سال سابقه در امر واردات قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی در ایران است.

لوازم موتوری لودر L90 ولوو

برند های معتبر تولید کننده لوازم موتوری لودر L90 ولوو VOLVO

موتور لودر L90 ولوو بصورت اصلی با کد TD61 و توسط خود برند ولوو سوئد VOLVO طراحی و تولید شده اند. این موتور ها دیزلی 6 سیلندر بوده و دارای قدرت پیشران بالایی هستند. با این وجود قطعات و لوازم موتوری لودر نیز مانند دیگر قطعات صنعتی در طولانی مدت دچار استحلاک شده و نیاز به تعویض پیدا می کنند. از میان تولید کنندگان برتر لوازم یدکی لودر L90 در قسمت موتوری که محصولات آن در ایران نیز وجود داشته باشند برند هایی مانند نورال و کلبن شناخته شده تر هستند. البته در همین رده و حتی بالاتر از دیگر تولید کنندگان المانی لوازم یدکی لودر ولوو در بخش موتور می توان به برند ماهله MAHLE آلمان اشاره نمود که محصولات آن به ندرت در بازار ایران یافت می شوند. برند هایی مانند نورتک ترکیه و SLP نیز اغلب در نقش تامین کننده لوازم یدکی لودر L90 فعالیت داشته و خود تولیداتی ندارند.
دیگر محصولات
لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90
رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved