نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7528
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7528
سیم بکسل گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

سیم بکسل گالوانیزه

( Galvanized tow wire)

سیم بکسل ها طناب هایی از جنس های مختلف میباشند مانند سیم بکسل های مغز فولادی و سیم لکسل مغز کنفی متداول ترین نوع سیم بکسل از نظر جنس سیم بکسل مغز فولادی میباشد.
این سیم بکسل با توجه به نوع کاربردی که دارد در سایز های مختلف با مغزی های مختلف در فولاد بکسل ارایه میشود از متداول ترین سیم بکسل مورد استفاده در مناطق مرطوب میتوان به سیم بکسل های استنلس استیل که مقاومت بالایی در برار اکسید شدن دارد اشاره کرد البته از معایب این نوع سیم بکسل میتوان به قیمت بالا آن اشاره داشت که در این مواقع است که میتوان سیم بکسل های گالوانیزه را جایگزینه سیم بکس های استیل کرد.
سیم بکسل های گالوانیزه در حقیقت به همان سیم بکسل فولادی میگویند که توسط یک لایه روی یا زینگ ابکاری میگردد به طور کلی به پوشش فلزی به عنوان محافظ بر روی سیم بکسل ها گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون گفته میشود گالوانیزاسیون میتواند سیم بکسل را در برار خوردگی و زنگ زدگی محافظت کنند و عمل اکسید شدن آن را بشدت به تغییر بیاندازد.
معمولا برای گاالوانیزاسیون سیم بکسل از دو روش:گالوانیزه گرم و گالوانیزه سردالکرولیزاستفاده میشود گالوانیزه گرم یکی از روش های قدیمی برای گالوانیزاسیون سیم بکسل ها میباشد که از یک نیم قرن پیش تا به حال استفاده میشود.
سیم بکسل های گالوانیزه گرم و سرد معمولا دارای روکشی از جنس فلز زنیک یا روی به اختصار شیمیاییی باشند.اولین تفاوت عمده بین این دو نوع سیم بکسل در نوع ابکاری گالوانیزه استفاده شده در آن ها میباشد سیم بکسل گالوانیزه سرد تنها داراری یک روکش بسیار نازک از جنس فلز روی می باشد که در دما متوسط حدود 260 درجه ابکاری میشود اما سیم بکسل های گرم دارای یک لایه زخیم از فلز روی برروی سطح خارجی خود میباشد که پس از طی کردن پروژه ابکاری گالوانیزه گرم در دما حدود 600درجه بر روی سطح خارجی سیم بکسل اضافه شده است.
طی فرایند ابکاری شده گالوانیزه گرم فلز روی به مغز مفتول سیم بکسل نیز نفوذ کرده و حتی با ایجاد خراش سطحی بر روی سیم نیز در معرض زنگ زدگی قرار نمیگیرن
سیم بکسل گالوانیزه گرم

سیم بکسل گالوانیزه
دیگر محصولات
سیم بکسل حفاری سایز 20
سیم بکسل حفاری سایز 20
سیم بکسل حفاری کیس وایر سایز 10
سیم بکسل حفاری کیس وایر سایز 10
سیم بکسل هفتلا
سیم بکسل هفتلا
سیم بکسل نتاب سایز 12
سیم بکسل نتاب سایز 12
سیم بکسل کلایمری
سیم بکسل کلایمری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 6
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 6
سیم بکسل مهاری 19*1
سیم بکسل مهاری 19*1
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved