نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7259
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7259
سیم بکسل آسانسوری
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

سیم بکسل آسانسوری

( Elevator cable)

سیم بکسل های آسانسور بسیار مهندسی شده و از فولاد یا کامپوزیت های دیگر ساخته شدع اند. هم چنین آنها اغلب سیم های مجزا نیستند بلکه چندین رشته سیم با اندازه های مختلف هستند که به هم پیچیده شده اند. یک کابل یا سیم بکسل معمولی می تواند دارای بیش از 150 رشته سیم باشد و دقیقا طوری طراحی شده است که محکم و انعطاف پذیر بوده و عمر طولانی داشته باشد
آسانسورها به دو شیوه اصلی حرکت میکند و در بین طبقات بالا و پایین میرود در ساختمان های دو تا چهار طبقه که ارتفاع کم است معمولا برای انتقال کابین اسانسور در بین طبقات از جک های هیدرولیکی استفاده میشود جک ها میتواند در سطح زمین یا روی قرار گیرند یا تک مرحله ای یا تسکوپی باشد اگر تعداد طبقاتی که قرار است آسانسور در بین ان ها جابه جا شود اندک است استفاده از جک های هیدرولیکی عاقلانه ترین کار است ولی وقتی تعداد طبقات به 5 عدد میرسد شما باید به دنبال استفاده از گزینه های جایگزین یعنی استفاده از سیم بکسل باشین خوصوصا وقتی ارتفاع اسانسور از 100 فوت بیشتر شود تنها گزینه استفاده از سیم بکسل است.
تنها استسنایی که میتوان وجود داشته باشد استفاده از سیم بکسل وجک های هیدرولیکی است که به آن سیم هیدرولیکی گفته میشود. در آسانسور های کششی سیم بکسل ها وزن تعادل و کابین را متصل میکند با استفاده از فلکه موتور حرکت وزنه تعادل و کابین اسانسور را باعث میشوند.
سیم بکسل های اسانسوری از دسته سیم هایی تشکیل شده است که حول یک محور مرکزی که در استعلا به آن مغزی میگویند پیچیده میشود این دسته های سیم خود از پیچیدن چند رشته مفتول ساخته میشوند و به همین خاطر در آخر سیم بکسل یک نما مارپیچی میدهند مغزی سیم بکسل خصوصا در هنگام تحمل بار زیاد و فشار نخش مهمی در نگهرداری رشته های سیم بکسل دارد معمولا جنس مغزی سیم بکسل از فولاد کنف یا دیگر الیاف طبیعی است اگر مغزی سیم بکسل از جنس فولاد باشد استحکام سیم بکسل بیشتر میشوند و اگر جنس مغزی از کنف باشد قدرت کششی ان بیشتر میشود ولی به طور کلی مغزی سیم بکسل از جنس کنف درست میکند.
سیم بکسل یکی از قطعات مهم مکانیکی اسانسور های کششی هستند که از یک طرف کابین راسانسور وصل هستند و از طرف دیگر به وزن تعادل متصل هستند سیم بکسل با استفاده از نیروی محرک آسانسور کابین و مسافران را جابه جا میکند و معمولا به واسته جنس رشته های مفتولی به کار رفته در آن به انواع

سیم بکسل آسانسوری
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب سایز 12
سیم بکسل نتاب سایز 12
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 6
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 6
سیم بکسل مهاری 19*1
سیم بکسل مهاری 19*1
سیم بکسل گالوانیزه
سیم بکسل گالوانیزه
سیم بکسل حفاری کیس وایر سایز 10
سیم بکسل حفاری کیس وایر سایز 10
سیم بکسل هفتلا
سیم بکسل هفتلا
سیم بکسل کلایمری
سیم بکسل کلایمری
سیم بکسل حفاری سایز 20
سیم بکسل حفاری سایز 20
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved