نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 128889
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 128889
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO

(DAYCO PVC coated rope)

سیم بکسل روکش دار اغلب بر روی ماشین های باشگاه های ورزشی با سایش روکش روبرو می باشد. به بیان ساده تر در اغلب موارد برای مغزی سیم بکسل روکش دار مشکلی در عملکرد پیش نیامده و این روکش PVC آن است که دچار پارکی و خوردگی می شود. سیم بکسل روکش دار دایکو DAYCO محصول کشور ژاپن می باشد که از ترکیبات شیمیایی خاصی در قسمت روکش پلاستیکی آن استفاده شده است بگونه ای که حداکثر مقاومت سایشی و مقاومت در برابر تردی را پدید می آورد. چقرمگی بالای ترکیبات پلیمری بکار گرفته شده در تولید روکش پلاستیکی سیم بکسل روکش دار دایکو DAYCO سبب می شود که حتی در تعداد سیکل های بالای کاربری بر روی قرقره ها در باشگاه های بدنسازی دچار تردی و پارگی نشده و نسبت به نمونه های چینی موجود در بازار حتی تا 2 برابر بیشتر طول عمر مفید داشته باشد. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده سیم بکسل روکش دار ژاپنی و نمایندگی انحصاری محصولات دایکو DAYCO در ایران می باشد.
سیم بکسل روکش دار با مغزی های 7X7 در سایز های ریز تر و ساختار 6X19 در سایز های بزرگتر با مغزی تمام فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. از بین رفتن سیم بکسل روکش دار در باشگاه های بدنسازی یا به سبب سایش روکش پلاستیکی اتفاق می افتد و یا در اثر حرکت سیکل وار سیم بر روی قرقره ها تحت کشش ناشی از وزن سنگ ها به علت انعطاف پایین و عدم فنریت مفتول ها که با تاب برداشتن مغزی فولادی سیم بکسل روکش دار است اتافق می افتد. در مواردی بالاخص در زمان خروج از قرقره دستگاه های بدنسازی مفتول های استرند سیم بکسل روکش دار نیز با پارگی همراه خواهند بود.
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO از مفتول های فولادی که طی عملیات سخت کاری حرارتی هم تنسایل و هم سختی آنها بالا رفته تشکیل شده و دارای تنسایل بسیار بالایی هستند.
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 5
سیم بکسل روکش دار سایز 4 به 6
سیم بکسل روکش دار سایز 5 به 7
سیم بکسل روکش دار سایز 6 به 8
سیم بکسل روکش دار دایکو تنها با روکش PVC به رنگ مشکی بصورت استاندارد تولید می شود و دارای مارک دایکو بصورت پرینت شده بر روی سطح پلاستیکی سیم بکسل می باشد. سختی سطحی حداقلی 47 راکول در تولید مفتول های این سیم بکسل روکش دار لحاظ شده است که مقاومت سایشی مفتول ها را در تماس با قرقره های دستگاه های بدنسازی تضمین می کند. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده انحصاری سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو در ایران است.

سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل صنایع حفاری
سیم بکسل صنایع حفاری
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
سیم بکسل گالوانیزه گرم و سرد
سیم بکسل گالوانیزه گرم و سرد
سیم بکسل
سیم بکسل
سیم بکسل
سیم بکسل
قلاب
قلاب
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل نتاب
نرده سیم بکسلی
نرده سیم بکسلی
استرند بتن
استرند بتن
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved