نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 128879
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 128879
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

سیم بکسل تاور کرین 35 رشته

(35 strand tower crane rope)

سیم بکسل اتصالی بر روی تاور کرین ها با دو ساختار که هر دو بصورت نتاب بافته شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که محبوب ترین ساختار سیم بکسل تاور کرین از نوع نتاب ساختار 19 رشته بصورت 19X7 می باشد ساختار های 35 رشته بصورت 35X7 نیز اغلب در سایز های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل نتاب تاور کرین با ساختار 35X7 در واقع با قرار گیری یک لایه استرند بر روی سطح بیرونی ساختار 19X7 تولید می شود. در سایز برابر سیم بکسل تاور 35 رشته دارای بافتی ریز تر و انعطاف بالاتر از ساختار 19 رشته می باشد. در تولید سیم بکسل تاور کرین 35 رشته از مفتول های فولادی پر کربن استفاده شده است که طی یک عملیات سرمایش و گرمایش پیوسته بردار های داخلی فولاد آنها یکدست شده و در نتیجه مشخصات مکانیکی از جمله سختی سایشی و تنسایل بسیار بالایی دارند.
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته با تنسایل بالا و میزان حداقلی 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 تولید می شود. بر حسب نیاز های فنی تاور کرین ها قابلیت استفاده از سیم بکسل نتاب تاور کرین تا تنسایل 2160 نیوتن بر میلیمتر مربع نیز وجود دارد. ساختار 35X7 از سیم بکسل تاور کرین اغلب در سایز های بالای 12 میلیمتر و تا 36 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرند. نوع بافت رشته های این سیم بکسل بگونه ای است که جهت تاب خوردن رشته ها در هر لایه خلاف حهت لایه های مجاور بوده و این امر سبب نتاب بودن سیم بکسل تاور کرین می شود. خاصیت نتاب بودن سیم بکسل اتصالی بر روی تاور ها از گردش بار بالاخص در ارتفاعات بالای لیفتینگ توسط تاور جلوگیری کرده و این امر از ایجاد لنگر که سبب پارگی و سقوط سیم بکسل می شود جلوگیری می کند.
سیم بکسل نتاب ساختار 35 رشته بر روی قرقره های 1000 متری چوبی عرضه می شود. سطح بیرونی سیم بکسل نتاب تاور کرین ها یا بصورت گریس کاری شده برای جلوگیری از تماس مستقیم آب با سطح فولادی و یا بصورت آبکاری گالوانیزه سرد به منظور جلوگیری از زنگ زدگی سیم بکسل تاور کرین در تماس با رطوبت پوشانیده شده است.

سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
دیگر محصولات
سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی
سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی
سیم بکسل
سیم بکسل
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل روکش دار ژاپنی اصلی
سیم بکسل روکش دار ژاپنی اصلی
سیم بکسل
سیم بکسل
اسلینگ پرسی سیم بکسل تک رشته
اسلینگ پرسی سیم بکسل تک رشته
نرده سیم بکسلی
نرده سیم بکسلی
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل صنایع حفاری
سیم بکسل صنایع حفاری
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved