نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 129041
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 129041
بست بکسل استنلس استیل 316
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

بست بکسل استنلس استیل 316

(stainles steel wire rope clip)

بست بکسل Wire rope clip یک ابزار برای ایجاد سریع حلقه بر روی سر باز سیم بکسل می باشد. بسته های سیم بکسل به ندرت برای ایجاد اسلینگ سیم بکسل در لیفتینگ بار مورد استفاده قرار می گیرند چرا که امنیت را در لیفتینگ تضمین نکرده و جایگزینی برای روش های پرس سیم بکسل، بافت و پرس و یا سوکت زنی سر سیم بکسل در تولید اسلینگ محسوب نمی شوند. بست بکسل اغلب بصورت چند ردیف در فواصل برابر و مشخص و گاهی در تولید نرده های سیم بکسلی که عمل تنش کششی چندانی بر روی سیم بکسل نیست بصورت تک مورد استفاده قرار می گیرند.
بست بکسل در سه گرید فولادی، چدنی و استنلس استیل تولید می شود که البته نمونه های چدنی تنها دارای بدنه فورج چدنی بوده و از اتصالات پیچ و مهره فولادی استفاده می کنند. دو تیپ از بست های بکسل که استاندارد تولید متفاوتی دارند شامل تیپ آمریکایی و اروپایی می باشد.
بست بکسا استنلس استیل در دو گرید در بازار یافت می شود که شامل گرید های استیل 304 و 316 می باشد. هر دو گرید از بست بکسل استیل از نظر مقاومت کششی، سایشی و مشخصات مکانیکی در یک رده قرار دارند و تفاوت آنها در ترکیبات شیمیایی آلیاژ و در نتیجه مقاومت تماسی با مواد شیمیایی است. گرید بست بکسل استنلس استیل 316 محبوب ترین، گران ترین و مقاومت ترین گرید ها محسوب می شود که نه تنها در تماس با آب بلکه در تماس با بسیاری از خورنده های محیطی از جمله ترکیبات شیمیایی کلر دار نیز مقاومت بسیار مناسبی دارد. در ترکیبات آلیاژی بست بکسل استنلس استیل 316 از کروم و نیکل با درصد بالا و از مولیبدنیوم با درصد کمتری استفاده شده است. در واقع تفاوت آلیاژی بست بکسل استیل 304 و 316 در همین میزان کم مولیبدنیوم در ترکیبات استیل 316 می باشد.
بست بکسل استنلس استیل به سبب ظاهر نقره ای پلاتینی و براقی که دارد در دکوراسیون و بالاخص در راه اندازی نرده های سیم بکسلی که در فضاسازی پارک ها، ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد مصرف می شود. بست بکسل استنلس استیل 316 از سه بخش شامل یک پیچ یو انکر، دو عدد مهره و یک بدنه گریپ که پس از عبور و بازگشت سیم بکسل استیل بر روی آن قرار می گیرد تشکیل یم شود. بست بکسل استنلس استیل هم بر حسب سایز میلیمتر و هم اینچی به بازار عرضه می شود و قیمت بالاتری نسبت به بست های فولادی دارد.



بست بکسل استنلس استیل 316
دیگر محصولات
کارابین استیل
کارابین استیل
رابط زنجیر فولادی سایز 8 و 10
رابط زنجیر فولادی سایز 8 و 10
حلقه اسلینگ فولادی گلابی
حلقه اسلینگ فولادی گلابی
مهارکش استیل
مهارکش استیل
شگل یو استنلس استیل
شگل یو استنلس استیل
قرقره استنلس استیل
قرقره استنلس استیل
قلاب دینام نری سایز 12
قلاب دینام نری سایز 12
سوکت استنلس استیل
سوکت استنلس استیل
اتصالات نرده استیل
اتصالات نرده استیل
شگل
شگل
بازگشت به اتصالات
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved