نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تکین بکسل
دفعات بازدید : 128891
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 128891
سیم بکسل جرثقیل سقفی دماگ
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55422784
021-55422738
takinwirerope@yahoo.com

سیم بکسل جرثقیل سقفی دماگ

(demag hoist wire rope)

سیم بکسل جرثقیل سقفی می بایست از مشخصات کیفی مختلفی از جمله مقاومت کششی بالا، انعطاف مناسب، مقاومت سایشی بالا و برگشت پذیری برخوردار باشد. در اتصال جرثقیل برقی اغلب از سیم بکسل های 6 رشته استفاده می شود که در سایز های ریزتر بصورت مغز فولادی و در سایز های درشت تر به منظور کاهش سایش بین لایه ای بصورت مغز کنفی استفاده می شود. سیم بکسل جرثقیل سقفی هم با بافتی از نوع استاندارد تولید می شود که مقاومت کششی بالاتر دارد و هم با بافتی از نوع سیل که انعطاف مناسب تری دارد.
سیم بکسل جرثقیل برقی دماگ که یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده جرثقیل های سقفی زنجیری و سیم بکسلی و برندی آلمانی می باشد با تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع و بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل جرثقیل سقفی در زمان عملکرد جرثقیل بر روی یک درام دوار بسته و باز می شود و از این رو می بایست دارای برگشت پذیری مناسبی باشد. این سیم بکسل جرثقیل در یک سمت بر روی درام جرثقیل متصل شده و در سمت دیگر از یک قلاب هوک به منظور اتصال به بار استفاده می کند. بر خلاف وینچ های برقی که سیم بکسل بصورت تک استفاده می شود سیم بکسل جرثقیل سقفی در بر گیرنده یک قلاب گردان می باشد که قابلیت های لیفتینگ جرثقیل را افزایش می دهد.
سیم بکسل جرثقیل برقی دماگ با برند های مختلف چینی ، کره ای و هندی در بازار ایران یافت می شوند. معتبر ترین برند کره ای تولید کننده سیم بکسل جرثقیل سقفی برند کیس وایر و معتبر ترین برند هندی تولید کننده سیم بکسل جرثقیل برند یوشامارتین هند می باشد.
سیم بکسل جرثقیل قابلیت اتصال بر روی دکل های حفاری را نیز داشته و از این رو به سیم بکسل حفاری نیز شناخته می شود. بازرگانی تکین بکسل وارد کننده سایز های مختلف از سیم بکسل جرثقیل برقی دماگ در ایارن است.

سیم بکسل جرثقیل سقفی دماگ
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
قلاب
قلاب
سیم بکسل نتاب
سیم بکسل نتاب
استرند بتن
استرند بتن
سیم بکسل
سیم بکسل
سیم بکسل صنایع حفاری
سیم بکسل صنایع حفاری
نرده سیم بکسلی
نرده سیم بکسلی
سیم بکسل 6 رشته جرثقیل
سیم بکسل 6 رشته جرثقیل
اسلینگ پرسی سیم بکسل تک رشته
اسلینگ پرسی سیم بکسل تک رشته
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
سیم بکسل روکش دار ژاپنی دایکو DAYCO
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تسمه حمل بار و تسمه شالی
نانوتجارت تسمه حمل بار
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved