نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیشگام بکسل
دفعات بازدید : 3164
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3164
سیم بکسل حفاری کیس وایر کره
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09121853918
pishgam.boxel@gmail.com

سیم بکسل حفاری کیس وایر کره

(kiswire excavating wire rope)

سیم بکسل حفاری excavating wire rope اغلب بصورت 6 رشته بر روی دکل های حفاری مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل حفاری از سایز 8 میلیمتر به بالا تولید می شود و هم بصورت مغز کنفی و هم بصورت مغز فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل حفاری با مغزی کنفی دارای مقاومت کششی کمتر اما انعطاف بالاتری نسبت به موارد مغز فولادی بوده و با پسوند FC یعنی با ساختار کامل 6X19+FC مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که سیم بکسل حفاری با مغزی فولادی دارای وزن واحد طول بیشتر، قیمت بالاتر و انعطاف کمتری است و با پسوند IWRC یعنی با ساختار کامل 6X19+IWRC مورد استفاده قرار می گیرد.
سیم بکسل حفاری با بکارگیری دو نوع بافت مختلف یعنی بافت های استاندارد و سیل تولید می شود. سیم بکسل حفاری با بافت استاندارد دارای مفتول هایی با قطر برابر در کل سطح مقطع بوده حال آنکه سیم بکسل حفاری با بافت سیل SEALE دارای دو سایز مختلف مفتول در هر استرند می باشد که در لایه های مختلف قرار گرفته و انعطاف بالاتری را برای سیم بکسل حفاری پدید می آورند.
سیم بکسل حفاری از نظر کیفی می بایست مقاومت کششی، مقاومت سایشی و انعطاف بالایی داشته باشد. اغلب از تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع در تولید مفتول های سیم بکسل حفاری استفاده می شود.
سیم بکسل حفاری به منظور مقاومت سطحی بهتر در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی یا بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد و یا بصورت روغن اندود مورد استفاده قرار می گیرد. از شناخته شده ترین تولید کنندگان سیم بکسل حفاری می توان به برند کیس وایر کره اشاره نمود.

سیم بکسل حفاری کیس وایر کره
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه نتاب
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه نتاب
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
بازگشت به سیم بکسل و اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved