نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیشگام بکسل
دفعات بازدید : 3152
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3152
سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه نتاب
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09121853918
pishgam.boxel@gmail.com

سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه نتاب

(non rotating crane wire rope)

سیم بکسل تاور کرین Tower crane بر خلاف سیم بکسل هایی که بر روی جرثقیل های سقفی اتصال پیدا می کند از نوع نتاب مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با توجه به اینکه تاور کرین ها به لیفتینگ بار در ارتفاعات بلند می پردازند طول سیم بکسل تاور کرین بسیار بالا و ارتفاع لیفتینگ زیاد است. این امر سبب می شود که در صورت ایجاد گردش در سیم بکسل تاور کرین این سیم با لنگر و تنش برشی بالایی روبرو شده و دچار پارگی گردد. از این رو سیم بکسل تاور کرین را بصورت نتاب انتخاب می کنند.
سیم بکسل نتاب تاور کرین در سایز های مختلفی از 8 میلیمتر به بالا تولید می شود. در تولید سیم بکسل تاور کرین از مفتول های فولادی با قطر کم و با تعداد بالای رشته یا استرند استفاده می شود. پر کاربرد ترین ساختار های سیم بکسل نتاب تاور کرین عبارتند از:
19X7
35X7
سیم بکسل تاور کرین بصورت تمام فولادی تولید می شود. در تولید مفتول های سیم بکسل نتاب اتصالی بر روی تاور کرین ها اغلب از گرید های پر کربن فولاد استفاده می شود که طی عملیات سخت کاری حرارتی قرار داشته و دارای تنسایل مقاومت کششی حداقل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع هستند. سیم بکسل تاور کرین با برند های مختلف بر روی قرقره های چوبی مستحکم و در متراژ 1000 متری به بازار عرضه می شود. از تولید کنندگان بنام سیم بکسل نتاب تاور کرین می توان به برند کیس وایر کره و یوشامارتین هند اشاره نمود.
سیم بکسل تاور کرین برای داشتن مقاومت نسبی در برابر زنگ زدگی در تماس با رطوبت و باران های اسیدی یا بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد و یا بصورت گریس کاری شده به بازار عرضه می شود. بافت ریز و استفاده از مفتول های با قطر کم در تولید استرند و رشته های سیم بکسل نتاب تاور کرین سبب آسیب پذیری این بافت در برابر تنش های سایشی می شود. از این رو در برخی از موارد سیم بکسل نتاب تاور کرین را بصورت کامپکت تولید می کنند.

سیم بکسل تاور کرین گالوانیزه نتاب
دیگر محصولات
سیم بکسل حفاری کیس وایر کره
سیم بکسل حفاری کیس وایر کره
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
بازگشت به سیم بکسل و اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved