نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16862
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16862
واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6

(M6 split washer)

واشر فنری همانگونه که از نام آن مشخص است در زمان اتصال مهره بر روی پیچ مانند فنر فشرده می شود. واشر فنری آهنی گالوانیزه در سایز های M3 الی M24 تولید شده و در اتصالات پیچ و مهره ای بین واشر تخت و قطعه کار قرار می گیرد. واشر فنری آهنی گالوانیزه در سایز M6 میکیمتر هم در اتصالات پیچ های شش گوش، پیچ های آلن، پیچ های متری و گاهی حتی در اتصالات پیچ های ماشینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. واشر فنری طبق استاندارد DIN127 در دستگاه استاندارد کشور آلمان با ابعاد میلیمتری تولید می شود.
واشر فنری آهنی در واقع در دو گرید یعنی 4.6 و 5.6 تولید شده و بصورت گالوانیزه در سایز 6 میلیمتر M6 و در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گرید های آهنی از واشر فنری در ترکیبات آلیاژی خود از حداقل کربن استفاده کرده و بسیار نرم می باشند. تنسایل واشر فنری آهنی گالوانیزه در گرید 4.6 پایین تر از 400 و در کلاس 5 کمتر از 500 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد. نوع آبکاری بکار گرفته شده برای واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز 6 میلیمتر گالوانیزه سرد می باشد. این فرایند در حمام هایی از فلز زینک Zn یا روی در دمای تقریبی 240 درجه سانتی گراد صورت می پذیرد که طی آن یک لایه نازک از زینک بر روی سطح واشر فنری قرار می گیرد. این لایه نازک زینک میل بالایی برای از دست دادن الکترون داشته و مانع از زنگ زدگی واشر فنری آهنی می شود. در صورت ایجاد خراش های سطحی بر روی سطح واشر فنری آهنی گالوانیزه لایه های زیرین در آستانه زنگ زدگی قرار می گیرند. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6 می باشد.

واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6

مزایای کاربری واشر فنری آهنی گالوانیزه در اتصال پیچ و مهره آهنی

اغلب از واشر فنری آهنی گالوانیزه به دو منظور در اتصالات پیچ و مهره استفاده می شود. اولین و مهمترین دلیل افزایش تنش اتصال می باشد. در واقع در زمان اتصال مهره و با کوتاه شدن اتصال مهره به تدریج واشر فنری آهنی فشرده شده و ای فشردگی به افزایش تنش اتصال مهره بر روی پیچ می انجامد که خود از دلایل عدم باز شدن مهره نیز محسوب می شود. دلیل دوم مقاومت بیشتر در برابر باز شدگی مهره در اثر ارتعاشات ماشین آلات می باشد. در واقع ماشین آلات دینامیک با ارتعاشاتی که دارند سبب می شوند در صورت عدم بکارگیری واشر فنری در اتصال طول اتصال بصورت میکرونی و در کسری از ثانیه کاهش پیدا کرده و همین کاهش لحظه ای طول اتصال کافیست تا مهره یک چرخش اندک داشته و بر روی پیچ باز شود. بکارگیری واشر فنری آهنی گالوانیزه در اتصال پیچ های آهنی سبب می شود که در کسری از ثانیه واشر فنری با افزایش طول خود کاهش طول اتصال را جبران کرده و مانع از باز شدگی اتصال مهره شود.
طبق استاندارد DIN127 در تولید واشر فنری، وزن هر 1000 عدد از واشر فنری آهنی سایز M6 حدود 830 گرم می باشد.

دیگر محصولات
واشر تخت خشکه سایز M10
واشر تخت خشکه سایز M10
بازگشت به انواع واشر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved