نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16852
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16852
واشر تخت خشکه سایز M10
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

واشر تخت خشکه سایز M10

(M10 carbon steel flat washer)

واشر تخت خشکه Flat washer در واقع از گرید های بالای فولادی تولید شده است. از واشر تخت فولادی خشکه در اتصال پیچ آلن خشکه، پیچ شش گوش خشکه و پیچ متری خشکه استفاده می شود. واشر تخت خشکه در سایز M10 میلیمتر دارای کاربری گسترده ای در صنایع بوده و مطابق با استاندارد متریک DIN125 در دستگاه استاندارد کشور آلمان تولید شده است. واشر تخت خشکه در سایز های M5 الی M30 تولید شده و در بین مهره و قطعه کار قرار می گیرد.
استفاده از واشر تخت در اتصال پیچ و مهره امری ضروری نمی باشد اما در اغلب موارد به منظور ایجاد یک سطح تکیه گاه برای مهره و جلوگیری از آسیب سطحی در اتصال بر روی قطعه کار از واشر تخت استفاده می شود. علاوه بر استاندارد DIN125 در تولید واشر تخت خشکه استاندارد های دیگری نیز وجود دارند که قطر بیرونی واشر در آنها بیشتر و سطح اتکای وسیع تری را پدید می آورند. واشر تخت خشکه سایز M10 در واقع در کلاس 8 تولید شده است که سطح متوسطی کربن داشته و در فراوری این گرید از فولاد از عملیات سخت کاری حرارتی استفاده شده است. تنسایل مقاومت کششی واشر تخت خشکه سایز M10 برابر با 800 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد که در مرحله تست کششی و در مرحله پارگی کامل اندازه گیری شده است. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده سایز های مختلف واشر تخت خشکه برای اتصالات پیچ و مهره صنعتی می باشد.

واشر تخت خشکه سایز M10

مقائم سازی سطحی واشر تخت خشکه سایز 10 در برابر زنگ زدگی

زنگ زدگی فرایندی می باشد که در طی آن یک فلز با عنصر اکسیژه ترکیب شده و اکسید می شود. واشر تخت خشکه با دارا بودن درصد بالایی از آهن در ترکیبات آلیاژی خود که دارای 3 الکترون نا پیدار است در تماس با آب، رطوبت، اسید ها، باز ها و گاز های خورنده به سرعت اکسید شده و زنگ می زند. زنگ زدگی فلزات سبب پوک شدن آنها و کاهش مشخصات مکانیکی از جمله مقاومت سایشی در آنها می شود. از این رو به منظور بالا بردن قابلیت های مقاومتی واشر تخت خشکه سایز 10 میلیمتر لازم است که از روش های پوشش سطحی استفاده نماییم.
یکی از قدیمی ترین و ارزان قیمت ترین راه های افزایش مقاومت واشر تخت خشکه در برابر زنگ زدگی فرایند فسفاته سازی سطحی آن می باشد. طی این فرایند یک لایه مقاوم ضخیم به رنگ مشکی مات بر روی سطح واشر تخت قرار می گیرد و مانع از واکنش پذیری لایه های پایینی با اکسیژن می شود. از دیگر روش های محبوب در مقاوم سازی واشر تخت خشکه فرایند آبکاری گالوانیزه آن می باشد. آبکاری گالوانیزه واشر تخت خشکه سایز M10 با بکارگیری یک لایه از فلز زینک بر روی واشر صورت گرفته و این امر مانع از تماس مستقیم آب و خورنده های محیطی با فلز آهن و اکسید شدن آن می شود.
فرایند آبکاری گالوانیزه واشر تخت خشکه به دو روش گرم و سرد صورت می پذیرد. آبکاری گالوانیزه سرد در دمای پایین و یک لایه نازک و آسیب پذیر را بر روی سطح واشر تخت خشکه پدید می آورد که با ایجاد خراش می تواند سبب زنگ زدگی واشر شود. این در حالی است که فرایند آبکاری گالوانیزه گرم در دمایی بسیار بالا صورت گرفته و فلز زینک به داخل سطح واشر تخت خشکه نفوذ پیدا می کند.

دیگر محصولات
واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6
واشر فنری آهنی گالوانیزه سایز M6
بازگشت به انواع واشر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved