نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16750
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16750
مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4

(A4 nylon insert nut)

مهره کاسه نمدی استیل نگیر که به گرید A2 شناخته می شود در واقع از گرید 316 استیل تولید شده است. مهره کاسه نمدی Nylon insert nut در واقع در قسمت بالایی از یک واشر پلیمری از جنس پلی پروپیلن یا پلاستیک استفاده می کند. این واشر بر روی لبه بالایی مهره کاسه نمدی استیل تعبیه می شود و در هنگام اتصال پیچ توسط رزوه های تیز پیچ برش می خورد. برش خوردن واشر توسط پیچ سبب می شود مهره کاسه نمدی بر روی سطح پیچ چسبیده با تنش بالاتری اتصال پیدا کند. از این رو از مهره کاسه نمدی استیل در مواردی استفاده می شود که ارتعاش در سیستم بالا بوده و اتصال پیچ های ساده می تواند باز شود.
مهره کاسه نمدی استیل طبق استاندارد DIN985 تولید می شود و اتصال آن مانند مهره شش گوش ساده با آچار بکس یا فرانسه صورت می پذیرد. اشکال مختلفی از مهره کاسه نمدی استیل قابل تولید هشتند که برخی از آنها بصورت فلنج دار و برخی فاقد فلنج هستند. مهره کاسه نمدی فلنج دار استیل اغلب در زمان اتصال بدون نیاز به واشر تخت متصل می شود.
مزایا و معایب مختلفی در کاربری مهره کاسه نمدی استنلس استیل وجود دارد. شاید تنها محدودیت در کاربری مهره کاسه نمدی نسبت به مهره های شش گوش ساده که طبق استاندارد DIN934 تولید می شوند محدودیت دمایی آنها باشد. در واقع با توجه به پایین بودن دمای ذوب پلاستیک نسبت به فلزاتی مانند آهن و آلیاژ های فولادی اغلب از مهره کاسه نمدی چه در گرید های استیل و چه در گرید های آهنی و فولادی تا دمای حداکثر 200 درجه سانتی گراد استفاده می شود.

مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4

موارد کاربری گرید های مختلف مهره کاسه نمدی استیل

در اغلب موارد در کاربری های صنعتی از دو گرید A2 , A4 از مهره کاسه نمدی استیل استفاده می شود. در حالی که هر دو گرید از مهره کاسه نمدی استیل بصورت آستنیته تولید میشوند گرید A2 تنها از عناصر فلزی کروم و نکیل و گرید A4 علاوه بر کروم و نکیل از مولیبدنیوم در ترکیبات شیمیایی استفاده کرده و این امر سبب بالاتر بودن قیمت ان می شود. مقاومت کششی و سایشی گرید های مهره کاسه نمدی استیل A2 , A4 کاملا برابر بوده اما گرید A4 علاوه بر اینکه مقاومت محیطی بهتری بالاخص در تماس با کلر دارد جذب آهنربا نیز نمی شود.
از مهره کاسه نمدی استیل نه تنها به سبب خواص ضد زنگ ناشی از قابلیت های استیل استفاده می شود بلکه هم نقش درز بند یا آب بند را در اتصالات برای جلوگیری از نشتی روغن ایفا می کند و هم با داشتن یک واشر تخت پلاستیکی که بر روی دنده های پیچ می چسبد قابلیت اتصال بدون نیاز به واشر فنری را داشته با تنش بالایی متصل شده و در برابر ارتعاش باز نمی شود. از مهره کاسه نمدی استیل هم در صنایع ماشین سازی و هم در صنایع پزشکی، هوا فضا و سردخانه ای استفاده بسیاری می شود.

دیگر محصولات
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5
مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5
مهره خروسکی استیل
مهره خروسکی استیل
بازگشت به انواع مهره
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved