نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16754
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16754
مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5

(Galvanized cap nut)

مهره سر بسته آهنی گالوانیزه از گرید های 4.6 و 5.6 تولید می شود که هر دو گرید های بسیار کم کربنی بوده و نرم هستند. با توجه به چکش خوار بودن و کاربری سبک مهره سر بسته آهنی گالوانیزه آنها را تنها با دنده های درشت تولید می کنند. از مهره سر بسته آهنی گالوانیزه برای پوشش گذاری بر روی قسمتی از پیچ آهنی که بیرون سطح کار قرار گرفته است استفاده می شود. این نوع پیچ بدون نیاز به واشر و بر روی پیچ شش گوش، آلن و حتی پیچ های ماشینی استفاده می شود. مهره سر بسته آهنی گالوانیزه در سایز M5 دارای کاربری گسترده ای می باشد اما در کل در سایز های M3 آلی M24 میلیمتر تولید می شود.
تنش های کششی و سایشی محدودی به مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز 5 میلیمتر وارد می شود و از این رو در تولید آنها درصد اندکی کربن استفاده شده و در اغلب موارد اقد عملیات سخت کاری حرارتی هستند. تنسایل گرید 4.6 از مهره سر بسته آهنی گالوانیزه M5 کمتر از 400 و نمونه های گرید 5.6 تنسایل 500 نیوتن بر میلیمتر مربع را دارند. مهره سر بسته گالوانیزه در دو استاندارد مختلف یعنی استاندارد DIN986 و DIN1578 تولید می شود که مورد اول به سبب سادگی در تولید بالاخص در گرید های آهنی کاربری گسترده تری دارد. استاندارد DIN1578 در تولید مهره سر بسته اغلب در تولید نمونه های استنلس استیل از این اتصالات مورد استفاده قرار گرفته و بین قسمت شش گوش و گنبدی شکل دارای یک پله می باشد. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده مهره سر بسته آهنی گالوانیزه در سایز 5 و سایز های متریک دیگر در ایران می باشد.

مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5

روش های تولید مهره سر بسته آهنی گالوانیزه

از 3 روش مختلف برای تولید مهره های سر بسته آهنی استفاده می شود. هر سه روش با چالش هایی روبرو بوده و در اغلب موارد مهره سر بسته در ایران بصورت وارداتی مصرف شده و تولید داخلی چندانی ندارد. در برخی سایز ها مهره سر بسته بصورت دو تکه یعنی بخش شش گوش و بخش گنبدی شکل جداگانه تولید شده و سپس از طریق یک ورق ظآهنی و بصورت پرسی به یکدیگر متصل می شوند. که در مورد سایز 5 میلیمتر M5 اغلب این روش استفاده می شود.
در سایز های بزرگتر می توان مهره سربسته آهنی را بصورت تراشکاری و تک تک تولید نمود که زمان بر و پر هزینه می باشد. روش دیگر بکار رفته در تولید مهره سربسته آهنی گالوانیزه روش فورج گرم و قالب گیری می باشد.
آبکاری بکار رفته بر روی سطح مهره سر بسته آهنی گالوانیزه M5 همانگونه که مشخص می باشد از نوع گالوانیزه سرد و در حمام هایی از روی در دمای تقریبی 240 درجه سانتی گراد می باشد که طی این فرایند یک لایه نازک از فلز زینک یا روی بر روی سطح مهره قرار گرفته و یک ممانعت نسبی از زنگ زدگی را بوجود می آورد. بدیهی است که آبکاری گالوانیزه سرد و حتی گرم قابلیت های مهره سر بسته استیل را پدید نمی آورند.

دیگر محصولات
مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4
مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره خروسکی استیل
مهره خروسکی استیل
بازگشت به انواع مهره
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved